Bult onder knie

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

noorbeek1234

Bult onder knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-17 23:00

Mijn paard heeft een verdikking onder de knie. Hij heeft 4 weken geleden een wondje opgelopen. Hij is met zijn been langs een reflector van de trailer gegaan. Wondje is gehecht en gewoon oppervlakkig.

Nu sinds ongeveer 1,5 week heeft hij een rare verdikking onder de knie. Ik kan het onder de knie induwen en kom dan tussen de knie en de verdikking uit. Ik zal foto's plaatsen.

Plekje rondom het wondje is nog ietsje warm, maar wondje is ook nog niet helemaal dicht.

Paard heeft sinds wondje nooit een pas kreupel gelopen. toen ik hem vandaag uit stal haalde en hem even op het harde wilde laten aandraven, was hij iets stijf aan het been maar erna weer goed zowel op het zachte als op het harde.

Kan dit een peesblessure zijn? Of botvliesreactie. Iets in de buurt ervan. Alle meningen zijn welkom.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit was het been toen de hechtingen er net uit waren. Hier is deze verdikking niet zichtbaar!
Afbeelding

Alvast bedankt!

noorbeek1234

Re: Bult onder knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-17 23:22

Niemand?

Polle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 11:12

Met zo een wondes heb ik niet echt ervaring, maar zou je niet gewoon de DA bellen, zo rap mogelijk denk ik dan ?

DO WHAT YOU LOVE AND DO A LOT OF IT

ilse46

Re: Bult onder knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 11:17

vocht ophoping? ik kijk even naar mijn eigen knie waarop ik gevallen was,,fysio zei slijmbeurs,maar hoe dat bij een paard zit ?

noorbeek1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-17 12:18

Polle_x schreef:
Met zo een wondes heb ik niet echt ervaring, maar zou je niet gewoon de DA bellen, zo rap mogelijk denk ik dan ?

Dat heb ik al gedaan en deze komt maandag langs

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie