Iemand ervaring met Life Force?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ajesca123

Iemand ervaring met Life Force?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 21:59

Voor mijn 6 jarige merrie waar een paar weken terug een veulen bij is afgespeend, heb ik het supplement Life Force besteld.

Reden is dat ze moeilijk terug in bespiering lijkt te komen en wat futloos is ondanks onbeperkt ruwvoer en voldoende krachtvoer+ luzerne.

Ik ben heel benieuwd naar mensen die ervaring hebben met Life Force en hoor en zie graag de resultaten.

Voor de mensen die het leuk vinden zal ik iedere week een foto maken om te kijken of we echt goed verrandering gaan zien :j

Elco

Re: Iemand ervaring met Life Force?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 12:17

Ik heb het ook een aantal maanden gebruikt, maar merkte geen verschil.

Peetje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 17:42

Nooit van gehoord ? Zie het ook niet op de site supplementenvergelijk staan.

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 17:56

Ik voer mijn 10 jarige merrie sinds begin dit jaar Life Force.
Begin januari is ze geopereerd aan koliek en toen ze weer volledig hersteld was bleef ze erg mager en onbespierd, ondanks training en slobber/bietenpulp/etc.

Met Life force is het weer een mooi vol, gespierd paard geworden. Ik moet nu zelfs opletten dat ze niet te dik wordt := Ze was altijd moeilijk op gewicht te houden, maar nu blijft ze perfect op gewicht.

Als je interesse hebt in voor en na foto's kan ik die wel even voor je opzoeken :j

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-16 23:20

ladyrosa schreef:
Ik voer mijn 10 jarige merrie sinds begin dit jaar Life Force.
Begin januari is ze geopereerd aan koliek en toen ze weer volledig hersteld was bleef ze erg mager en onbespierd, ondanks training en slobber/bietenpulp/etc.

Met Life force is het weer een mooi vol, gespierd paard geworden. Ik moet nu zelfs opletten dat ze niet te dik wordt := Ze was altijd moeilijk op gewicht te houden, maar nu blijft ze perfect op gewicht.

Als je interesse hebt in voor en na foto's kan ik die wel even voor je opzoeken :j

Bedankt voor de reacties!
Ik ben zeker benieuwd naar ervaringen en resultaat fotos. Uiteraard wel belangrijk om dan te weten of er naast het voeren van Life Force nog iets is gewijzigd in training of voer?

Voor diegene waarbij geen verrandering gezien is, wat was in eerste instantie je verwachting en reden van gebruik?

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:09

Qua training heb ik verder niets veranderd. Met voer juist op een gegeven moment geminderd.

Voor:
Afbeelding

Na:

Afbeelding

Afbeelding

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 20:19

Hier hele goede ervaring! Paard is actiever, energieker en soepeler. Hij houdt t werk veel beter vol en heeft er meer plezier in.

Ik heb geen voor en na foto's, maar geloof dat er qua uiterlijk ook niet heel veel veranderd is ( hij was al mooi bespierd)

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:04

Ik ben benieuwd of er inmiddels al meer ervaringen zijn met life force?

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:24

Ik ben er nu net een maandje mee gestopt en daarvoor half jaar bijgevoerd. Merk bij beide paarden geen verschil qua energie/uiterlijk.

Maar voer fibra anti itch, aantal ingrediënten overlappen.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:47

Heb het 3 maanden geveven maar geen verschil. Dus geen tweede pot gekocht.

Mijn paard heeft vaak darmklachten en ik ben het dus gaan geven om de probiotica/yea sacc. Maar het deed voor mijn paard niets.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:41

Ik lees op Facebook veel succesverhalen, maar heb altijd het idee dat dat een beetje overdreven wordt. Fijn om ook de realistische verhalen te horen ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:46

Ik heb de elite voor ons paard, gaan drie maanden proberen en zien of het kan helpen naast gerichte training en verder goede voeding. Het is natuurlijk geen wondermiddel waardoor trainen en goed voeren niet meer hoeft, maar ons paard groeit zo vreselijk hard dat hij het kwa bespiering/vet/groei lastig kan bij benen. Hopelijk kan dit hem iets ondersteunen.
Ga voor en na foto's maken maar ook elke week een foto om te vergelijken.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 13:10

Ik zag de voor en na foto's op FB ook al voorbij komen.
Bij sommige zie ik inderdaad de werking terug. Bij anderen denk ik dat het met alleen goed voer en training ook wel een mooi verschil zou zijn geweest ;)

Ik heb er even naar gekeken maar vind het te duur voor mijn doel. Ik heb nu niks te klagen met vitamine E naast een geconcentreerde vitamine/mineralen muesli en goed hooi. Leek me alleen interessant ivm het weerstands-effect maar dat vangen we wel op als het nodig blijkt.

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 14:10

Ik vind ook interessant product, echter in verleden deed het te weinig voor mijn paard, enkel moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik toen mijn rantsoen niet zo goed op de rit had als nu. En het was toen net op de markt. Service van hun is wel super, altijd snel en uitgebreid antwoord.