Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Onder andere aan jou als topicstarter?
In je beginpost vraag je volgens mij om ervaringen met deze esparcette, en in de vervolgposts vraag jj je af of dit soort voer ook geschikt is voor spierontwikkeling, en Darkchrystal vraagt zich af of het een dikmaker is?
Lees ik nu echt allemaal dingen die er niet staan?
xyzutu2 schreef:Maar je vraagt toch letterlijk in de openingspost in het algemeen of mensen ervaring hebben met dit voer?![]()
Vervolgens zeg je los daarvan dat je op zoek bent naar een andere vorm van eiwitten dan luzerne. Tja, op die mededeling kun je elke soort kracht/ruwvoer opsommen, want daar zitten allemaal andere soorten eiwitten in dan in luzerne...![]()
Ook ben ik wel benieuwd naar wat je met die andere vorm van eiwitten wilt doen in het paardenlichaam? Eiwitten zorgen voor spiergroei. Esparcette biedt eiwitten in een andere, makkelijker opneembare vorm aan. Dus als je niet wilt dat je paard aan spierontwikkeling doet...
Mijn ervaringen zijn stomweg een antwoord op je eerste, algemene vraag en ook de enige vraag waar je dit topic mee geopend hebt.Maar ik ben erg benieuwd naar wat er dan volgens jouw wél in die openingspost staat.
Grappig wending die dit topic neemt....
Citaat:"Ik weet natuurlijk niet wat je doel is met dik maken, maar als het om meer vet kweken gaat dan spieren kweken lijkt esparcette in ons geval minder geschikt, maar als je meer spieren wil dan werkt het in ons geval in een kleinere hoeveelheid veel en veel beter dan grasbrok of luzernebrok in een twee keer zo grote hoeveelheid."
xyzutu2 schreef:Aha, ik snap de verwarring; dan mag je van mij de eerste 11 woorden van die tweede quote schrappen, als dat het duidelijker maakt. Wat ik bedoelde te schrijven was 'Ik weet niet of je doel is om dik te maken' - maar daar was blijkbaar niet overheen te lezen.![]()
Maar de rest van wat ik allemaal aan ervaringen met dit specifieke product beschrijf - op die ene helft van dat ene zinnetje na - is toch precies wat je aan ervaringen vraagt, of zie ik dat nou nog steeds verkeerd?