Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
senna21 schreef:Heb je dit al eens besproken met de eigenaar of anderen? Als er veel gras beschikbaar is, zal het moeilijk worden. Hoe groot is het weiland?
Kan iemand je helpen met longeren?
KittyDylan schreef:Lekker veel wandelen en een zadelpasser laten komen?
Simaxbc schreef:KittyDylan schreef:Lekker veel wandelen en een zadelpasser laten komen?
Dat wandelen is een goed idee!! Ik wil graag een zadelpasser laten komen maar dat kost hen geld. Die pony's hebben ze nu voor de plezier en ik weet niet of ze nu van alles gaan ondernemen als ik me zorgen maak. Ik ben namelijk 12 jaar dus mij nemen ze niet erg serieus ben ik bang. Ik denk dat ze me zien als 'het kleine meisje dat de pony's poetjes en er op rijdt' . Wel erg bedankt voor je hulp!!
aeolusnr1 schreef:Jij mag de pony gebruiken, is dat dan nog niet genoeg, als jij graag een zadel hebt dan is het aan jou om voor een zadel te zorgen toch. Als je graag zou hebben dat de eigenaar er ééntje betaald das voor jou goedkoper maar is eigenlijk niet correct hé.
Je schrijft dit hier op een open forum, als ik de eigenaar vanhet betreffende paardje was dan was dit de laatste keer dat je nog welkom was.
Je bent 11j en jij gaat bepalen wie er wat moet gaan kopen, kom nou hééééé.

Ik vind het heel knap en als ik dit op een open forum zou zien, zou ik als eigenaar heel trots zijn dat mijn verzorgstertje zó haar best doet.alice0cullen schreef:Wat een onzin dat ze zelf een zadel moet aanschaffen, dit is de verantwoordelijkheid van de eigenaar niet van een verzorger.
aeolusnr1 schreef:Jij mag de pony gebruiken, is dat dan nog niet genoeg, als jij graag een zadel hebt dan is het aan jou om voor een zadel te zorgen toch. Als je graag zou hebben dat de eigenaar er ééntje betaald das voor jou goedkoper maar is eigenlijk niet correct hé.
Je schrijft dit hier op een open forum, als ik de eigenaar vanhet betreffende paardje was dan was dit de laatste keer dat je nog welkom was.
Goudlokje1 schreef:aeolusnr1 schreef:Jij mag de pony gebruiken, is dat dan nog niet genoeg, als jij graag een zadel hebt dan is het aan jou om voor een zadel te zorgen toch. Als je graag zou hebben dat de eigenaar er ééntje betaald das voor jou goedkoper maar is eigenlijk niet correct hé.
12 jaar en deze reactie is wel weer een beetje overdreven hé
Het is aan de eigenaren om te zorgen voor goed tuig en complimenten aan TS dat ze probeert een manier te zoeken om de pony te helpenIk vind het heel knap en als ik dit op een open forum zou zien, zou ik als eigenaar heel trots zijn dat mijn verzorgstertje zó haar best doet.
Verder inderdaad lekker veel lopen en toch meer proberen haar tijdens het longeren door te laten lopen, ik denk dat ze het zichzelf heel makkelijk maakt omdat ze "toch niet hoeft te lopen" als ze "echt" niet wil..
dankjewel!! ik ga je tips zeker gebruiken!
Heel veel succes, TS!