Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik smeer het in met traumeel, maar als het over een paar dagen niet minder is dan bel ik de DA.
RianneH schreef:Vervelend dat ze er zo heftig op reageert![]()
Heb je haar al getemperatuurd en weet je de basistemperatuur een beetje? Mocht ze verhoging hebben zegt dat ook meteen meer over de verdikking. Dat kan altijd een ontsteking zijn, je prikt toch door de huid heen.
. Pandora2 schreef:ProteqFlu is hier ook drama geweest. Ook in de borstspier gespoten, een bult als een tennisbal, stijf, zielug... Gewoon op de weide laten zodat ze zelf kunnen kiezen om te bewegen of niet. Na een dikke week was alles weer ok.
Mirjam schreef:Pandora2 schreef:ProteqFlu is hier ook drama geweest. Ook in de borstspier gespoten, een bult als een tennisbal, stijf, zielug... Gewoon op de weide laten zodat ze zelf kunnen kiezen om te bewegen of niet. Na een dikke week was alles weer ok.
Nog even aankijken dus. Ik vraag juist om ProteqFlu omdat ze op Prequenza een keer een hele erge reactie heeft gehad. Ze kon toen alleen nog scheef lopen en dat voor een week... Met ProteqFlu ging het juist goed de afgelopen jaren, maar nu dus niet meer. Dit was overigens de eerste keer dat ze in de borstspier is geprikt, hiervoor altijd in de hals. Het is inderdaad een rotplek, want het zakt naar beneden. De bult is nu nog groter geworden, maar hopen dat het goed wegtrekt.
Ik had 3 jaar later ( dit jaar dus ) enkel tetanus gevraagd, was die ook van Merial... zelfde verhaal
Dus nu vraag ik vaccins die van een andere fabrikant komen. Iets met de vulstoffen volgens mij.