Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
__Cynthia schreef:Joolien schreef:Poeh, lastige vraag. Het ligt er een beetje aan, is de bult hard of zacht? Loopt ze er kreupel op, of alleen in de buigproef?
De bult is hard, ik kan er in knijpen alles ze is er niet gevoelig op.
Ze is niet kreupel. vanavond kan ik er eventueel een foto van maken.
.
) Ik zou de dierenarts vragen wat hij de meest logische optie zou vinden om eerst te bekijken, hij kan je vast ook wel een indicatie geven van de kosten.Ladygiroc schreef:Vaak als je naar een da gaat doen ze toch eerst een kreupelheidsonderzoek. Daarna evt echo en foto. Een foto alleen is niet zo heel duur, dus als je toch gaat zou ik beide doen. Gezien het een zachte bult is verwacht ik dat ze sowieso willen echo-en.
Is het niet gewoon een galletje? Als het een gal is die niet veranderd is er niks aan de hand.
ingvdh schreef:Naar andere kliniek toe? Ik ben veel minder kwijt bij mijn kliniek. Vooral de foto is erg duur, daar betaal ik rond de €45 per stuk voor. Consult ook zo iets.
Mijn advies is om naar een kliniek te gaan en de DA laten adviseren.
Polly schreef:ingvdh schreef:Naar andere kliniek toe? Ik ben veel minder kwijt bij mijn kliniek. Vooral de foto is erg duur, daar betaal ik rond de €45 per stuk voor. Consult ook zo iets.
Mijn advies is om naar een kliniek te gaan en de DA laten adviseren.
De foto is volgens mij ongeveer net zo duur als jouw foto, vooral het consult is erg duur, als ik het tenminste goed lees.
Ts weet je zeker dat die prijs klopt? Ik ben er eens een hele dag geweest voor echo onderzoek van het hart. Ze konden geen goed beeldmateriaal krijgen en dus heb ik alleen consult betaald, was rond de €50 toen.