Ik heb een hele tijd lijnzaadolie mee doorgegeven over mijn pony's hun eten. Nu is de vraag : geven jullie dit het hele jaar door of enkel op bepaalde periodes in het jaar?
Op advies van een voedingsdeskundige geef ik mijn merrie van 700 kg, 20 ml per dag naast een vitaminekorrel alleen in de wintermaanden. In vers gras in de zomer zit voldoende omega 3
Koper
Geplaatst: 18-11-16 00:51
Hier ook het hele jaar lijnzaadolie. In de winter wel meer dan in de zomer. In de zomer krijgen ze gras, maar niet heel veel. Vandaar ook dan lijnzaadolie.
Eerder voerde ik het alleen in de winter omdat ze dan geen gras eten, maar ze vinden het zo lekker dat ze nu standaard wat over het voer krijgen
Jennyxx
Geplaatst: 21-11-16 20:23
Kelly08 schreef:
Op advies van een voedingsdeskundige geef ik mijn merrie van 700 kg, 20 ml per dag naast een vitaminekorrel alleen in de wintermaanden. In vers gras in de zomer zit voldoende omega 3
Roikik
Geplaatst: 27-02-17 13:44
Kan het hele jaar, goed tegen zomer eczeem wat mijn pony heeeft en het helpt ook een klein beetje zand weg te halen maar als je dat echt wil dan moet je andere produvten gebruiken