Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SandravdB schreef:Ja heb ook zoiets van dat zie ik niet zitten want is pony van me zoon en zijn andere pony is vorige maand ingeslapen en mijn rijpaard twee maanden daarvoor. En op die tien procent maakt die ene van mij dan toch ook niets meer uit.
Sta trouwens prive alleen me eigen paarden staan daar.
Slecht advies van een DA wat mij betreft. Hier veel droesgevallen gezien, ook vastgestelde droesdragers. Een is inmiddels 25 en heeft ook nog een koliekoperatie achter de rug.
Wordt nog steeds meerdere malen gereden, staat op pensionstal, etc. Faculteit misschien even benaderen in Utrecht of holistische dierenarts in Den Hoek? Inslapen is altijd een optie, maar is dat echt alleen gerelateerd aan droes of aan algehele diagnostiek van DA over de huidige toestand van je pony? Sterkte! SandravdB schreef:Ja dat idee heb ik dus ook maar dierenarts zegt dus dat het van belang is dat droes compleet uitgeroeid wordt en dat paardeneigenaren in me omgeving niet blij met me zijn als ik als blijkt dat hij inderdaad droesdrager is ik hem laat lopen.
SandravdB schreef:Ja dat idee heb ik dus ook maar dierenarts zegt dus dat het van belang is dat droes compleet uitgeroeid wordt en dat paardeneigenaren in me omgeving niet blij met me zijn als ik als blijkt dat hij inderdaad droesdrager is ik hem laat lopen.