Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eenitraM schreef:Zo zegje klinkt als mijn opa met zijn; "het is de schuld van de Duitsers".
Gewoon pech gehad met deze vracht. Niets aan te doen, volgend jaar meer geluk. Komt deze vracht uit dezelfde regio als voorgaande?
Pistasche schreef:Ik koop ook hooi voor de konijnen bij dezelfde leverancier. Ik ga meteen even googelen ik ken het namelijk niet maar ik lees hier geen goede berichten. Bedankt voor de waarschuwing.
CarolineCF schreef:Pistasche schreef:Ik koop ook hooi voor de konijnen bij dezelfde leverancier. Ik ga meteen even googelen ik ken het namelijk niet maar ik lees hier geen goede berichten. Bedankt voor de waarschuwing.
Kijk uit hoor! Ik heb hem gesproken zodat hij kan herleiden uit welke partij het komt. Maar daar leek hij niet van onder de indruk, had meer zoiets van "ik garandeer toch niemand dat het er niet in zit". Als je het blijft voeren dan echt goed uit elkaar pluizen elke plak voordat je hem geeft! Soms tref je hele planten, soms alleen de bladeren / stengels of alleen kelken. Alleen de bladeren /stengels is het meest linke want die herken je al helemaal moeilijk...

mrie schreef:Onlangs zijn er nog 28 paarden ingeslapen na het eten van Herfsttijloos in idd duits hooi. Het is niet alleen giftig het veroorzaakt een lijdensweg met koliek en veel pijn. Die 28 moesten echt uit hun lijden verlost worden. Vreselijk voor eigenaren en veeartsen. Jakobskruiskruid is daarmee vergeleken echt helemaal niets...