Friese merrie reageert op hoofdstel. Help!

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

flamon

Friese merrie reageert op hoofdstel. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-16 20:13

Mijn 3.5 jarige friese merrie Spring schudt met haar hoofd zodra ze het hoofdstel aan heeft. Tandarts is geweest en ook osteopaat is geweest. Ze heeft een hele check up gehad ( in de zin van heel bezorgd baasje) Toen ik haar beleerd heb deed ze dit niet. Dit is na haar vakantie ontstaan. Ze heeft nadat ze beleerd is +- 5 maanden vakantie gehad. Ze schudt met haar hoofd net als of er een vlieg op zit. Ook zodra ze het hoofdstel aan heeft wil ze met haar hoofd koste wat het koste ergens tegen aan schuren. Wil zich er bijna voor laten vallen.

Ik weet echt niet wat ik moet doen. Het hoofdstel is heel zacht en eingelijk ook voor haar op maag gemaakt.

Heel graag hints en tips.

:¨·.·¨:
`·. Maura. Het Friese paarden ras is mijn passie.

Sizzle

Re: Friese merrie reageert op hoofdstel. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:30

Dubbel topic

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Re: Friese merrie reageert op hoofdstel. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:37

Beperkt online
[ITP] Natte winter met mijn Welsh Cobs Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten