Bezoek kliniek, spannend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:27

Heel veel sterkte... :(:) Y;(

fabpannen

Berichten: 78
Geregistreerd: 18-06-12
Woonplaats: Hoek van Holland

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:33

heel veel sterkte !

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 19:38

Het is rustig en voor zover dat kan 'mooi' gegaan. Met heel veel verdriet natuurlijk, dat wel. Pijn in mijn hart, maar wel vrede met mijn besluit.
Ontzettend bedankt voor alle lieve berichten hier, doet me heel goed! :*

Mayasfrenk

Berichten: 1402
Geregistreerd: 23-09-10
Woonplaats: Emmen

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:38

Heel veel sterkte ts. En respect voor deze dappere keuze

Anoniem

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:43

Nogmaals sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:43

Fijn dat het allemaal rustig is verlopen. Sterkte de komende tijd.

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:47

:(:) Y;(

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:52

Veel sterkte met het gemis Y;(

AmFe
Berichten: 376
Geregistreerd: 02-09-11

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:01

Fijn.. heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk heb je wat afleiding en fijne mensen om je heen.

Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:10

Britt1 schreef:
Het is rustig en voor zover dat kan 'mooi' gegaan. Met heel veel verdriet natuurlijk, dat wel. Pijn in mijn hart, maar wel vrede met mijn besluit.
Ontzettend bedankt voor alle lieve berichten hier, doet me heel goed! :*


Fijn dat het rustig gegaan is.. Je hebt echt de juiste keuze gemaakt, maar dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder. Jouw paard had de beste baas die hij maar kon wensen! :*

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:33

Fijn dat hij rustig is gegaan..

Heel veel sterkte gewenst

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 20:53

Dank je wel, ik ben er ook wel van overtuigd dat dit het beste besluit was. Maar het voelt dubbel. Pas 7 jaar, at goed, vacht glom. Maar nee, de manier van zijn bewegen was echt niet goed. Hopelijk heb ik hem écht veel leed bespaard.


<3 De allerlaatste foto van mijn lieve mooie parel.
Afbeelding

Babootje

Berichten: 26283
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 21:33

Prachtige foto! Heel veel sterkte!

marije1109

Berichten: 1136
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:47

Een geweldige foto. Denk aan jullie mooie momenten. Het gemis zal blijven, maar het kan je hart verwarmen.

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:48

Heel erg veel sterkte! Dappere beslissing :(:) Wat een prachtige laatste foto! Ik weet zeker dat hij je dankbaar zal zijn

AmFe
Berichten: 376
Geregistreerd: 02-09-11

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:27

Wat een plaatje!!! Koester de mooie herinneringen samen!

AmFe
Berichten: 376
Geregistreerd: 02-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:58

Hoe gaat het nu met je, Britt1?

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 12:51

AmFe schreef:
Hoe gaat het nu met je, Britt1?

Lief dat je het vraagt. Het gaat wel redelijk. Gemis is er natuurlijk wel en ineens heel veel vrije tijd. Maar ergens ook een soort van opgelucht dat de zorgen en de stress om mijn paard er niet meer is. Hij hoeft geen pijn meer te hebben, in welke gradatie dat ook aan de orde was.
Goed om het te laten bezinken. Gek genoeg lijkt het al heel lang geleden dat het is gebeurd ofzo. Waarschijnlijk was ik al veel langer bezig met het afscheid nemen en loslaten.. ;(

AmFe
Berichten: 376
Geregistreerd: 02-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:12

Britt1 schreef:
AmFe schreef:
Hoe gaat het nu met je, Britt1?

Lief dat je het vraagt. Het gaat wel redelijk. Gemis is er natuurlijk wel en ineens heel veel vrije tijd. Maar ergens ook een soort van opgelucht dat de zorgen en de stress om mijn paard er niet meer is. Hij hoeft geen pijn meer te hebben, in welke gradatie dat ook aan de orde was.
Goed om het te laten bezinken. Gek genoeg lijkt het al heel lang geleden dat het is gebeurd ofzo. Waarschijnlijk was ik al veel langer bezig met het afscheid nemen en loslaten.. ;(


Dat kan natuurlijk goed, dat je er al min of meer naartoe gewerkt hebt. Dat zal je ook helpen het een plek te geven. Ik vind het erg knap hoe je ermee om gaat!
Heb je verder nog een paard of wil je eventueel nog weer een paard? Misschien ben je daar nog helemaal niet aan toe, maar het kan ook een fijne afleiding zijn.
Veel sterkte!!

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 08:42

AmFe schreef:
Dat kan natuurlijk goed, dat je er al min of meer naartoe gewerkt hebt. Dat zal je ook helpen het een plek te geven. Ik vind het erg knap hoe je ermee om gaat!
Heb je verder nog een paard of wil je eventueel nog weer een paard? Misschien ben je daar nog helemaal niet aan toe, maar het kan ook een fijne afleiding zijn.
Veel sterkte!!

Ik kijk vooral maar vooruit en probeer echt realistisch te blijven door achter mijn besluit te staan. Ben er wel echt van overtuigd dat het beter is voor mijn paard.
Ik wil voorlopig geen paard kopen, dat vind ik dan nog wat te pijnlijk en lastig. Ik heb wel een paard aangeboden gekregen van een fokker die getraind moet worden. Ook een Fries en net ingereden. Vind ik hartstikke leuk en dat voelt wel als een lichtpuntje.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Re: Bezoek kliniek, spannend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 12:19

Ach wat sneu dat het alsnog zo is afgelopen. Maar je hebt juist gedaan, liefde is ook loslaten. En met pijn leven verdiend niemand . Sterkte

AmFe
Berichten: 376
Geregistreerd: 02-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:51

Britt1 schreef:
AmFe schreef:
Dat kan natuurlijk goed, dat je er al min of meer naartoe gewerkt hebt. Dat zal je ook helpen het een plek te geven. Ik vind het erg knap hoe je ermee om gaat!
Heb je verder nog een paard of wil je eventueel nog weer een paard? Misschien ben je daar nog helemaal niet aan toe, maar het kan ook een fijne afleiding zijn.
Veel sterkte!!

Ik kijk vooral maar vooruit en probeer echt realistisch te blijven door achter mijn besluit te staan. Ben er wel echt van overtuigd dat het beter is voor mijn paard.
Ik wil voorlopig geen paard kopen, dat vind ik dan nog wat te pijnlijk en lastig. Ik heb wel een paard aangeboden gekregen van een fokker die getraind moet worden. Ook een Fries en net ingereden. Vind ik hartstikke leuk en dat voelt wel als een lichtpuntje.


Wat fijn voor je! Hopelijk geeft dat je een beetje afleiding!