Het gaat al wel beter maar ik vind het wel raar. Vrijdagochtend zouden mensen op stal kijken hoe mijn paard liep. Ik was er al van uitgegaan dat hij niet beter zou lopen, omdat hij echt pijn had de dag ervoor en dus al een afspraak gemaakt met de hoefsmid. Vervolgens word ik gebeld dat hij weer helemaal goed loopt. (wat ik al raar vond..)
Ik weer afbellen, kom ik savonds op stal loop hij nog steeds niet goed. Al wel iets beter dan de dag ervoor maar kan nog steeds niet goed lopen. Als ik dat had geweten had ik natuurlijk de afspraak laten staan.....
Ik gelijk weer bellen, maar hij kan op zijn vroegst pas maandag. Gister weer gekeken en was al veel beter. Rustig grondwerk gedaan om hem soepel te houden, maar draven op het harde kon nog steeds niet. Vandaag rustig stapritje door het bos. Deed hem wel heel goed, maar was nog wel voorzichtig op wortels en onregelmatigheden.
Al 4 jaar dezelfde hoefsmid en nog nooit wat gebeurd. Volgens mij is hij ook niet te kort bekapt en zijn stand is wel eens erger gecorrigeerd dus heb echt geen idee waar dit vandaan komt. Als het echt in het 'leven' zit lijkt het mij dat je niet echt verbetering ziet, maar weet het ook niet zeker.