Sinds kort zijn wij verhuisd en hebben we de paarden lekker aan huis staan. Nu moest er in het huis nog het een en ander gebeuren dus liep mijn paard los over het erf, scheelt grasmaaien
( hij kan er niet af) nu hebben wij 1 klein buxus plantje in de tuin staan. Heel de week keek hij er niet naar om en was er niks aan de hand, tot gister. Ik zit even uit te rusten in de tuin en hij loopt naar dat plantje en neemt er zomaar een hap van !!!! Ik geloof er eigenlijk altijd heilig in dat paarden zolang ze genoeg te eten hebben, niks eten wat giftig is. Ik had voor de zekerheid toch even de DA gebeld die zei; dat het wel mee zou vallen en dat ik hem maar gewoon goed in de gaten moest houden. Hij heeft zich de rest van de dag niet vreemd gedragen, heb hem zelf vannacht nog een keer gecontroleerd en er was niks te zien. Zoals ik al zei; ik geloof er dus in dat paarden zonder reden geen dingen eten die giftig zijn, en nu las ik dus iets online dat als ze ergens last van hebben dat ze dan wel eens iets eten wat giftig is om zichzelf te reinigen ofzo...
Wat denken jullie ? Is mijn paard gewoon een oliebol of zal hij toch met een reden een hap genomen hebben?
(hij kan er trouwens nu niet meer bij hoor, heb het afgezet voor de zekerheid)