Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hinnik123 schreef:Heey titel spreekt voor zich.
Mijn tinker merrie van 2 heeft waterdunne diarree, het zijn geen wormen (mestonderzoek laten doen) morgen de uitslag van de test op zandkoliek (ga niet vanuit dat ze dit heeft). Ze eet en drinkt goed, Is verder ook niet ziek.
In overleg met de dierenarts heb ik Haar op alleen hooi gezet voor teminste morgen en die dag erna.
Nu is mijn vraag:
Hoe groot is de kans dat ze overlijd hieraan? Als we niet zeker weten wat de oorzaak is ?
En kan het aan het weer liggen?
Ze heeft een enorme wintervacht heel dik, en die begint nu al te komen.
(Ik heb me weer eens bang laten maken door internet)
Alvast bedankt!!!
Ps. Tips zijn altijd welkom!
Waarschijnelijk komst dinsdag een bloedonderzoek als het nog niet beter is.
robert45 schreef:Als ze goed eet en drinkt zal ze niet direct doodneervallen. Wat at ze eerst aangezien je haar nu op hooi hebt zitten?
Kan ze iets gegeten hebben bijvoorbeeld van struiken of iets dergelijks? Verse weide?
Hinnik123 schreef:robert45 schreef:Als ze goed eet en drinkt zal ze niet direct doodneervallen. Wat at ze eerst aangezien je haar nu op hooi hebt zitten?
Kan ze iets gegeten hebben bijvoorbeeld van struiken of iets dergelijks? Verse weide?
Ik moet toegeven dat sinds ik terug ben van vakantie ik haar ontzettend veel extra's heb gegeven zoals appels wortels en brokjes die ze toen twee weken niet had gehad.
Hinnik123 schreef:Uitslag is binnen,
Ze heeft een zandkoliekje!
Nu meteen zandweg gegeven !
Dankjewel voor de hulp en tips!