knie ontstoken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

igor02

knie ontstoken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 21:18

Na behandelde en uitgerevalideerde peesontsteking in achterbeen is nu de knie aan de beurt. Volgens de DA komt het goed We zijn al vanaf okt 2015 bezig met behandelen en stappen. Nu is het in de kogel en hak genezen maar is de knie niet ok.
Vrijdag 2 sept is hij in de knie ingespoten met ontstekingsremmer en moest ik 3 dagen stappen en nu ook weer gedoseerd draven rechtuit. Vind hem nog niet beter eigenlijk.
Iemand die me kan opvrolijken met een positieve ervaring??
Nogmaals volgens de DA komt het goed......

Angela

Re: knie ontstoken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:21

Waar komt de blessure (de peesontsteking en nu de knie) vandaan (als dat bekend is) en hoe wordt het paard gehouden (stal, buiten)? Op welke ondergrond staat het paard?

igor02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 21:24

Angela schreef:
Waar komt de blessure (de peesontsteking en nu de knie) vandaan (als dat bekend is) en hoe wordt het paard gehouden (stal, buiten)? Op welke ondergrond staat het paard?

Mijn paard staat zomers in de wei, daar moet het ook begonnen zijn. In de winter op stal heeft hij een uitloop naar buiten en komt hij elke dag in de paddock en wordt gereden ( deze winter dus gestapt) Er is echt 7x p/w beweging.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:32

De knie zal dus een verdraaiing of iets dergelijks zijn die los staat van de peesblessure? (Paard is niet raar gaan bewegen met knieblessure als gevolg)?

Er zat natuurlijk geen briefje bij hoe/wat, maar probeer een volledig beeld voor ogen te krijgen.

In ieder geval fijn dat het paard zoveel vrije beweging heeft. Je hoort nog wel eens dat er bij (stal)rust juist blessures komen, dat lijkt nu niet het geval te zijn.