eventueel schreef:Zo Tante Flavie, dat scheelt een hoop geld! Weet je toevallig of die zakken er ook met magnesiumcitraat zijn (begreep dat dat beter opgenomen wordt door het lichaam)?
Geen idee...
Ik ben destijds gestart met de magnesiumchelaat van Paardnatuurlijk. Maar dat was een heel gedoe om te laten opeten. Hij liet er zijn voer voor staan (en dat voor een Fjord!). Dus ik maakte een papje en spoot het in de mond. Het hielp goed... maar toen de emmer op was ging ik op zoek naar een vervanger die "beter" gegeten werd en kwam ik dank zij Bokt.nl op de magnesium van de Welkoop. Ikzelf woon vlakbij de NL grens, maar de welkoop in Baarle Nassau kon me niet helpen. Zij stuurden me naar de Horta in Baarle Hertog. Hoera... zij konden helpen.
Toch maar eerst advies gevraagd aan mijn dierenarts en die gaf groen licht.
Ik kreeg de tip via het centrale topic over ppid of cushing.
Winnie was er mee geholpen, hij liep veel beter, minder stijf én hij at het zonder problemen op. Mijn dierenarts heeft me verzekerd dat het zonder gevaar mocht gegeven worden, ik moest meer gram geven, maar deze magnesium weegt zwaarder door dan de chelaat.... dus gaf ik minder in volume.