Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
8nnemiek schreef:Pure tea tree druppels schijnen ook te helpen.
Ik zou de plekjes denk ik wel even scheren, dat maakt het behandelen makkelijker en dan kun je het beter in de gaten houden en zie je het sneller als de plekken groter worden.
Ik zou niet weten of het van binnenuit komt eigenlijk. Omdat het door aanraking al besmettelijk is zou ik juist verwachten dat het van buitenaf komt.
Joysieee schreef:Ik twijfelde ook of het van binnen- of buitenuit komt, omdat het idd door aanraking besmettelijk is. Vergeten te vragen aan de da. Als het van buitenuit komt, zou scheren dan wel werken? Icm wassen?
Joysieee schreef:Mijn sterkste vakken van vorig jaar waren economie, Frans, Duits, Engels en aardrijkskunde.
Mijn zwakste vakken waren godsdienst en gym, ik stond voor beide een 7,4 afgelopen jaar.
?
. Naar de dokter gegaan voor een anti-schimmel zalf. Daar weken mee gesmeerd en een verband erop (stond aan de kassa bij dierenwinkel en het was een ring die heel mijn pols besloeg). Je ziet nu nog steeds de rode waas van waar die heeft gezeten en het is al meer dan 10jr geleden. Joysieee schreef:@focussed, de imaverol hadden we nog liggen. Vandaar dat ik ook geen gebruiksaanwijzing meer heb
Wat ik begrijp is dat er maar drie keer mee gewassen hoeft te worden?