Diatomaarde

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Indysurprise

Diatomaarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 10:31

Ik heb heel dit forum doorgespit maar niet veel gevonden. Zijn er mensen die ervaringen hebben of gehoord hebben, over het gebruik van Diatomaarde als ontwormmiddel? Ik gebruik dat bij mijn honden. Ik weet dat het met paarden kan maar geen idee hoe het met de dosering zit. Gaat om Shetlanders.

Anoniem

Re: Diatomaarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 10:34

Diatomeeenaarde heb je meer geluk met zoekfunctie

Natuurlijk ontwormen is prima als afwisseling in mijn ogen maar mestonderzoek en regulier ontwormen vervangt het niet

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 10:35

Indysurprise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 11:57

Shirley schreef:
http://www.bio-ron.com/producten/voedin ... aarde.html

Je bedoelt dit?

Kan me niet voorstellen dat het zou werken als ontwormen :n

Waarom niet? Bij honden werkt het prima en in Engeland wordt het veel gebruikt bij ontwormen van koeien. Het maakt het schildje/velletje van de parasiet kapot waardoor ze uit.drogen en sterven. Maar ik durf dit niet zomaar te geven zonder ervaring van anderen.

Indysurprise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 12:03

[***] schreef:
Diatomeeenaarde heb je meer geluk met zoekfunctie

Natuurlijk ontwormen is prima als afwisseling in mijn ogen maar mestonderzoek en regulier ontwormen vervangt het niet

Heb ik ook op gezocht, maar niet gevonden wat ik zoek. Ik wil daarnaast ook mestonderzoek doen. Het werkt niet zoals andere producten.