Pharmahorse en horseflex welke is nu beter?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DeBuurvrouw

Pharmahorse en horseflex welke is nu beter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 12:46

Ben een beetje door de bomen het bos kwijt en ik hoop dat jullie het weer kunnen verhelderen.

Bij welke webshop zijn nu de producten beter?

Ik lees veel over msm als toevoeging,100% van een bepaalde stof maar krijg je het product thuis blijkt er per kilo maar zoveel gram van die pure stof in te zitten.

En nu ben ik een beetje het overzicht kwijt. %) %)

Het gaat mij vooral om de ;
Glucosamine.
Vitamine E./Excellent
Biotine.

_Margarita_

Re: Pharmahorse en horseflex welke is nu beter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 02:46

interessant, ik vraag het mij ook af.

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 03:10

Ik voer zelf pharmahorse, met horseflex heb ik geen ervaring. Pharmahorse is echt alleen pure stof, zonder toevoegingen.
Dat heeft natuurlijk zijn voordelen, maar ook nadelen. Ik heb bijvoorbeeld eerder andere vitamine E gehad. Dat rook onwijs lekker naar banaan en ging er dus ook prima in. Maar je raad het al, daar zat allerlei andere troep bij in wat je liever niet geeft. De vitamine E excellent van Pharmahorse stinkt echt, maar met een handje sterk ruikende muesli (pavo care4life) doet mijn kieskeurige paard niet meer moeilijk.

Tot nu toe heb ik ervaring met de vitamine E excellent, creatine, msm, glucosamine en elektrolyten. Bevallen stuk voor stuk erg goed.

Verder vind ik ze ook als bedrijf erg netjes. Nette levering, eerlijke prijzen en als je advies vraagt krijg je ook informatie waar je wat aan hebt.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 04:59

Horseflex bevat (althans de glucosamine-MSM die ik voer, geloof de rest ook) ook alleen pure grondstof en geen vulstof.

Ik heb geen ervaring met Pharmahorse, wel met Horseflex en ben daar zeer tevreden over.

Goed product, snelle service, klantvriendelijk.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 06:39

Hier gebruik ik ook horse flex voor mijn artrose paard, inderdaad pure grondstof (glucosamine MSM) en wordt altijd snel bezorgd. Hoe meer je afneemt, hoe goedkoper het wordt en ze hebben navulverpakkingen zodat ze niet omkomt in de bakjes (al heb ik de grootste emmer, daar heb je dat niet voor).
Met de andere geen ervaring, als de reacties voor beide positief blijven zou ik gewoon de goedkoopste kiezen.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 07:20

Mijn artrose paard krijgt Joint Saver van Joint Supplement, 99% pure glucosamine.
Deze is wel duur en ik bestel het bij VetUk in Engeland, maar heb er diverse geprobeerd en deze werkt het beste.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:15

Ik voer enkele jaren naar volle tevredenheid de Horseflex. Ik adviseer het ook veel aan klanten, en ook daar enkel tevreden reacties. Het is een heel mooie, pure kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs. Als je vragen hebt kun je ze mailen, je krijgt uitgebreid en deskundig antwoord.
http://www.horseflex.nl
Ik heb er diverse geprobeerd die hier in NL te krijgen zijn, en deze kwam absoluut als beste uit mijn test.
Laatst bijgewerkt door dierfysio op 10-09-16 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:21

Ik ook zeer tevreden over Horseflex, gisteren besteld vandaag binnen . Ook vragen worden uitgebreid beantwoord altijd

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:21

Wij zijn heel tevreden met de glucosamine/MSM van Pharmahorse, hier zit idd geen vulmiddel bij.
Onze 2 oudjes doen het er super op en ze eten het makkelijk.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:04

Zeker over de glucosamine producten kan niemand je echt vertellen welke het beste is. Ene paard kan super reageren op Horseflex en andere veel beter op Pharmahorse. Dat is zeer paardgebonden en dus echt een kwestie van uitproberen. Wel heeft glucosamine enige weken nodig om te gaan werken, dus niet te snel opgeven of beoordelen.

Limakri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:39

Ik ben jaren terug begonnen met GlucoHorse. Toen bestond er nog niets anders. Ondertussen heb ik verschillende merken geprobeerd, maar uiteindelijk ben ik toch naar GlucoHorse teruggekeerd. Het is mss een paar euro duurder, maar bij mijn oude merrie nog altijd het beste resultaat.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:43

Hier ook een horseflex fan.
Mijn merrie krijgt niks anders meer. Ze gaat als een trein op dat spul!

Goede service, vriendelijk en de merrie likt het zo uit haar voerbak als ik de schepjes los er in doe :Y)

Vorige keer was mijn Rabo reader stuk en daarvoor vergeten te betalen, ook geen gezeik daar over, netjes herinnering en klaar. Top!

Kreeg zelfs nog een lepeltje nagestuurd toen ik die niet meer had _/-\o_

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:26

Dat herken ik wel, die fijne service. Als ik meer tegelijk bestel krijg ik er vaak gratis paardensport bij, en verzenden gaat snel en is volgens mij gratis zelfs. Waar vind je dat nou nog?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:40

Hier ook een Horseflex gebruiker.
Normaal kon ik in de zomer wel stoppen maar dit jaar ging dat niet meer.
na een week merk ik alweer verschil...lopen gaat weer een stuk soepeler bij mijn oudje van 25.