Ik ben juist even naar mijn paard gegaan op de wei, ik wou haar manen verzorgen want deze zijn de voorbije weken naar alle kanten gegroeid...
Nu merkte ik op dat zij enkele wondjes had op haar benen, net waar de getten komen. Het verwarrende is dat ik dit deze morgen niet had opgemerkt toen ik haar hoeven uitkrabde en het nu echt opviel... Ik had haar dus deze morgen in een andere wei gezet met allemaal hoog gras, maar kan dat hier van komen? Er was op een deel ook al een dikke korst, dit kan er toch niet zo snel opkomen?
Ik heb dit weekend mijn halve finale, en hopelijk zondag dan ook de finale, dus dit is echt een belangrijk weekend. Ze mankt niet langs beide kanten, maar getten dragen op jumping gaat niks zijn denk ik ...
Heb dan daarnet de korstjes er af getrokken, want dit hebben ze mij altijd geleerd om de korsten er af te trekken. Heb er daarna een zalf, Cicaderm, opgesmeerd. Deze zalf heb ik ooit van mijn DA gekregen en helpt super goed!
Heeft iemand van jullie nog tips zodat het misschien nog dicht gegroeid is tegen zaterdag? Vind het zo erg om haar te laten springen zonder getten, maar als het niet anders kan
Vele xjes van ons