Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pebblea schreef:Wij hadden een soort pilletjes, Cure Mok. Na 2 maand helemaal weg en het enige wat ik deed was die pilletjes geven, stal goed droog houden en ong 1x per week voetjes wassen met dettol op water basis.
Cure Mok is te bestellen op paardendrogist.nl dacht ik
Sanne1240 schreef:Pebblea schreef:Wij hadden een soort pilletjes, Cure Mok. Na 2 maand helemaal weg en het enige wat ik deed was die pilletjes geven, stal goed droog houden en ong 1x per week voetjes wassen met dettol op water basis.
Cure Mok is te bestellen op paardendrogist.nl dacht ik
Dat klinkt goed alleen die van mij heeft meer een soort vratten maar lijkt aan de ene kant ook weer op mok
marijacindy schreef:Mijn dierenarts raadde aan om het met betadine te wassen en er daarna babyolie op te smeren, dit moesten we elke dag herhalen. Volgende dag wel eerst de babyolie eraf wassen voordat je weer opnieuw begint met het wassen met betadine en het smeren van de babyolie.
Het was hele lichte mok en kwam eigenlijk voor een ander paard maar heb even gauw gevraagd of hij wou kijken, weet niet hoe erg het bij jou paard is?
Zoals jij het beschrijft klinkt het niet als mok... Zoek eens een foto op internet op van mok en vergelijk dit met hoe het bij jou paard is... Natuurlijk is elk paard anders maar ik weet niet of je al wel eens ervaring hebt gehad met mok en of je wel weet wat het is en hoe mok eruit ziet.
Sanne1240 schreef:marijacindy schreef:Mijn dierenarts raadde aan om het met betadine te wassen en er daarna babyolie op te smeren, dit moesten we elke dag herhalen. Volgende dag wel eerst de babyolie eraf wassen voordat je weer opnieuw begint met het wassen met betadine en het smeren van de babyolie.
Het was hele lichte mok en kwam eigenlijk voor een ander paard maar heb even gauw gevraagd of hij wou kijken, weet niet hoe erg het bij jou paard is?
Zoals jij het beschrijft klinkt het niet als mok... Zoek eens een foto op internet op van mok en vergelijk dit met hoe het bij jou paard is... Natuurlijk is elk paard anders maar ik weet niet of je al wel eens ervaring hebt gehad met mok en of je wel weet wat het is en hoe mok eruit ziet.
Nee ik heb er geen ervaring mee, had net ook al beetje vergeleken maar het lijkt er totaal niet op bij mij zijn het meer een soort vratten. Ik was het nu ook al elke dag met betadine scrub en doe er daarna sudo Cream op.