Reading paard, evaringen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Reading paard, evaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 20:17

Ik twijfel om een reading te laten doen bij mijn nieuwe paard. Ze heeft diverse trauma's en mogelijk heeft ze het hulp aan. Ik zelf ben nogal nuchter en twijfel over een reading e.d.maar ik lees er wel eens goede dingen over.
Iemand ervaring? Goed of slecht?

Willemina_L

Re: Reading paard, evaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:22

Persoonlijk geloof ik daar absoluut niet in en vind het geldklopperij. Maar ieder staat het vrij om er wel wat aan te hebben natuurlijk!

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:25

Ik geloofde er nooit zo in, maar een hele poos geleden was er op Facebook een aantal mensen die gratis readings voor paarden deden. Je moest dan wel erg lang wachten en niet zo uitgebreid enzo (betalende klanten gingen natuurlijk voor) , maar ik dacht ach laat ik het proberen.

Ik heb verder geen problemen met mijn paard oid. maar het ze had het bij mij meer over het gedrag en haar doen en laten, mijn gewoontes (tijdens het rijden) en haar gewoontes. Ik was echt heel verrast want het klopte écht heel erg. Herkende zowel mij als mijn paard er heel goed in. Ik denk dat het zeker zou kunnen helpen!

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:31

De serie Mentalist wel eens gezien? In mijn optiek is het pure manipulatie en kost het veel geld. Gratis één keertje is leuk, meer om klanten te lokken. Maar nogmaals, ieder mag geloven wat ze willen :)

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:36

Ik wil graag geloven dat Reading echt is, maar helaas nog geen bewijs dat dit echt zo is. 1,5 Jaar geleden een paardje gekocht van iemand die zich paardencoach noemt en foto Reading doet. Handig zou je denken. Helaas kon ze paarden "die zo dicht bij haar stonden" niet lezen
Dat vind ik dan weer vreemd. Ik ben bang dat het geld klopperij is.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:42

Ik heb inmiddels van een aantal paarden een consult laten doen bij een zeer betrouwbaar iemand. Vooraf geen informatie gegeven en toch een 100% score, die kwam ook met dingen die ze echt niet kon weten en die ook zeker niet standaard waren, te raden waren of iets dergelijks. Als je wil kan ik je contact gegevens geven

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:50

OPG -> MD

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:54

elibeest schreef:
Ik heb inmiddels van een aantal paarden een consult laten doen bij een zeer betrouwbaar iemand. Vooraf geen informatie gegeven en toch een 100% score, die kwam ook met dingen die ze echt niet kon weten en die ook zeker niet standaard waren, te raden waren of iets dergelijks. Als je wil kan ik je contact gegevens geven

Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:55

Ik geloof dan wel in healing op afstand, maar met readings heb ik hier alleen nog maar foute ervaringen, één iemand zei iets dat totaal geen steek hield, ik zei haar waarom het niet kon kloppen, en dan zei ze "dat ze het paard verkeerd begrepen had".

Mocht ik dan toch iemand aanraden, dan Kim Van den Eynden. Ik heb deze ingeschakeld toen mijn pa na een zware operatie de ene complicatie na de andere had. Zij heeft een healing op afstand uitgevoerd, en in één à twee dagen tijd was het verschil fenomenaal! Het kan natuurlijk toeval zijn, maar toch, de timing was fenomenaal.

Persoonlijk had ik van mijn vroeger "probleempaardje" misschien liever gehad dat ik haar verleden niet kende. Soms blijf je als mens dan teveel in het verleden hangen, terwijl een paard eerder in het hier en nu leeft, en met de correcte aanpak (eventueel via grondwerk, NH...) makkelijk het verleden kan achter zich laten, op voorwaarde dat het dier natuurlijk geen pijn meer heeft.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:07

ik denk dat veel mensen vergeten wat ze allemaal online plaatsen(facebook,diverse fora,....)

heel makkelijk om berichten overal rond te gaan samenleggen dan te doen alsof je allerlei info binnenkrijgt....

ik geloof er dus echt niet in!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:17

Ik geloof totaal niet in dit soort dingen, maar heb zelf toch wel een bijzondere reading van mijn paard meegemaakt.
Bij andere mensen zei ze ook dingen die echt niemand kon weten.
Maar hoe het kan?

Gigi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:22

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:30

Telepathie is in ieder geval het sleutelwoord. En de één is hier nu eenmaal beter in dan de ander.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:44

Wat verwacht je er van, je paard heeft trauma,s zeg je. Bij een reading kom je er achter wat er gebeurt is, is dan dat je wil begrijpen waarom je paard soms heftig reageert.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:08

Ik heb hele goede ervaringen met Symone Ottevangers.
Zij heeft een reading gedaan van mijn paard, vorige hond en 2 gerbils. Uiteraard heb ik behalve mijn naam, naam van het dier, geslacht, leeftijd en 1 foto van het dier, niks laten weten.
Destijds had ik, behalve 1 fototopic, geen topics hier op bokt (of überhaupt op heel internet) geplaatst over mijn paard en ook niet over mijn hond. Over mijn gerbils heb ik zelfs helemaal niks op internet staan.
Op Facebook heb ik, behalve mijn profielfoto en omslagfoto, niks openbaar staan.
Toch had zij alles goed, ook dingen die een ander echt niet kan weten. Van alle 4 de dieren.
Mocht je interesse hebben, dit is haar site: http://www.communiceren-met-dieren.nl/

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:12

Mss beter zelf (desnoods met deskundige begeleiding) leren communiceren met je paard ipv je geld en tijd te verspillen aan dergelijke kwakzalverij... ;-)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:42

Ik heb zelf nog nooit een reading bij een paard laten doen, maar een stalgenoot van ons had het wel gedaan. Het was imo gewoon wel duidelijk dat de "reader" die mevrouw gewoon een beetje naar de mond had gepraat en haar gewoon precies had verteld wat ze wilde horen, waardoor de reader natuurlijk briljant was en helemaal gelijk had :o . Ze had verder ook niets aan die reading natuurlijk want die vrouw had alleen haar mening een beetje losgepeuterd.

Ik denk persoonlijk dat het precies begrijpen van de trauma's/het verleden van een dier ook niet per se zoveel oplevert, aan begeleiding in het heden heb je meestal meer.

Mar_Kos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:52

Zelf een cursus gedaan, stond verbluft. Eigen dieren vind ik lastig, verder doe ik er nauwelijks iets mee. Voor mijn paard wel een reading op afstand laten doen door Kune Huyben, omwille van zijn gedrag toen ik hem nog niet zo lang had. Heeft zeer relevante informatie opgeleverd en hem daardoor verder kunnen helpen. En ja, soms kan iemand er ook naast zitten, net als dat mensen elkaar in een gesprek niet altijd begrijpen, of een dierenarts ernaast kan zitten met een diagnose zonder nader onderzoek. Gewoon proberen en op jouw eigen intuïtie afgaan wie het best met jouw paard in contact zou kunnen komen. Dat hoeft niet altijd diegene te zijn met de meeste goede recenties. Succes ermee!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:45

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:03

Ik heb het laten doen (door een hele bekende, boek geschreven en al)maar kwam errug weinig concreets uit. Achteraf heb ik er helemaal niets aan gehad, behalve een deuk in mijn portemonnee |o

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:13

Arabesk schreef:
Even wat opscharrelen uit mijn profiel. Tadaa

http://bokt.digidip.net/visit?url=http% ... 3D95860214

Ik heb het een paar keer laten doen, eens van mijn paard en eens van mijn slang. Heb bovenstaande als leidraad gebruikt. Ik heb geen informatie doorgegeven over mijzelf. Mijn emailadres bestaat uit mijn echte naam, en als je mijn naam googlet dan kan je niks vinden [ik zit onder een pseudoniem op facebook, en dat profiel is verder ook compleet afgesloten]. Destijds had ik nog geen bokt, en sowieso geen grote 'online presence'.

Toch kwamen er te specifieke zaken uit om toeval te zijn, zeker in het geval van de slang. Dit was ook de enige email, heb verder geen vervolgcontact gehad waar dingen uit afgeleid hadden kunnen worden.

Als je het geld kan missen, zou ik zeggen, probeer het eens, maar blijf wel kritisch!

UBok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:27

Mijn ervaring met Symone Ottevangers is ook heel positief. Op afstand heeft ze me geholpen met paard en hond maar leuker vind ik het als ze langskomt, ze is ook een hele leuke vrouw.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:36

Geen ervaring met paard maar met mijn hond. Sloeg echt helemaal nergens op. Moest vragen in sturen en ik dacht iedere idioot kan daar zo een antwoord opgeven want vaak zijn de problemen gelinkt aan elkaar. Dus toen ik de antwoorden las dacht ik duh die had ik zo op een blaadje kunnen geven. En dan stond er ook nog iets bij wat echt niet waar was (de reden van sterilisatie). Het was een gratis reading, Dus misschien zou een betaalde het wel waard zijn. Maar ik zou er persoonlijk geen doen tenzijn niemand mij antwoord kan geven op iets waar ik echt perse een antwoord op moet hebben.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:44

Volgens mij is er op bokt al eens een vergelijkend warenonderzoekje geweest en daaruit kwam de conclusie houd je geld in je zak :=

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 18:19

Je heb een Pb.