Ik weet dat hier enorm veel over gevraagd word. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
Mijn pony staat altijd op keurig lang gras, raakt het bijna op? Gaat ze meteen naar een ander vers stuk. Ze krijgt basis sport brok van havens en een scheutje biozym appelazijn.
Ik had 3 weken terug de da bij de paarden voor het inenten van mijn pony. Dus meteen gevraagd wat ik hier aan zou kunnen doen. Hij zij eerst een gras masker zodat ze alleen de lange sprieten gras kan eten, en dus niet de wortels met zand mee neemt. ( dit is niet het probleem! De maakt zelf een gat in t gras, en eet dan zand ) toen zij hij een vitamine te kort. Maar reageerde niet duidelijk en had volgens mij haast....
Dus heb ik maar appelazijn biozym gehaald. Dit hielp een aantal weken. Maar nu zag ik haar net weer graven en zand eten.. D'r tong zag ook weer zwart
Kan iemand mij helpen? Tips geven? Of moet k een andere dierenarts gaan zoeken? Haha
Word een beetje moe hiervan. Wil zo graag dat t goed met d'r gaat..! Vind dit echt niet fijn..
, halve Duitse
, haha.
Je hebt gelijk, zoutgebrek