D'Hooghe Red Vibre

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

igor001

D'Hooghe Red Vibre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 06:50

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de Red Vibre mix van d'Hooghe?

Ik heb een tijdje geleden een proef zakje gekregen en mijn paard is er helemaal weg van.

Nu mijn vraag aan degenen die het voeren: hoe doet je paard het er op, en zal het ook geschikt zijn voor een paard in de lichte sport? Hoeveel voer je je paard en haalt je paard er voldoende uit, of moet je nog veel bij voeren?

Ik ben in dit voer geïnteresseerd omdat het suiker-arm is. Momenteel staat mijn paard op Havens Coolmix. Hier krijgt ze 250gram per dag van. Hiernaast voer ik een vitaminebrok en Havens Slobber Mash (1/4 schep). Ze heeft veel energie van zichzelf, maar toch merk ik dat ze iets te kort komt. Echter zodra ik meer Coolmix geef, wordt ze explosief en tegendraads. En aangezien madam kieskeurig is in haar voer, leek me de Red Vibre misschien een optie.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:43

Er is hier ergens al een topic over Red Fibre.
Ik voer het zelf aan onze welshcob met zomereczeem en die doet het er goed op. Is wel een merrie die dik wordt van lucht en erg actief/heet is.
Voor mijn andere merrie heb ik de merrie mix van hetzelfde merk en daar doet ze het ook erg goed op.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 09:40

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 14:07

petitparis schreef:
zoekfunctie gebruiken en juist spellen ;)

[VS] D'Hooghe Red Fibre mix

Die heb ik ook gevonden, maar er staan weinig ervaringen in. Waarschijnlijk omdat het toen net uit was. Vandaar een nieuw topic.

Inmiddels voer ik het zelf al bijna 3 weken en het bevalt goed. Mijn paard wordt er een stuk rustiger van en ik merk ook verandering in concentratie en prestaties. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Woody2015

Re: D'Hooghe Red Vibre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:43

Ik heb vandaag een proefzakje meegenomen bij de fourage handelaar.

Wil het proberen met mijn haflinger die een graan allergie heeft.
Hij krijgt nu al enige tijd de c4l en doet t opzich goed, blijft wat aan de dunne mest en verder schuurt hij veel door zijn allergieën en overgevoeligheid.

Vandaag de eerste keer gevoerd en t werd met smaak gegeten, dus ben benieuwd hoe hij dit verdraagt...