He allemaal,
Mijn paard is al 6 weken lang kreupel aan haar rechtervoorbeen. Na 3 weken de dierenarts gebeld, eenmaal op stal heeft ze eerst de hoef verdoofd. Omdat ze hierdoor niet beter ging lopen werd de kogel verdoofd. Na 15 min liep ze nauwelijks kreupel. De DA dacht aan artrose dus hebben we foto's laten maken. Daaruit kwam geen artrose, maar een bot dat scheef stond. Ze konden geen verklaring geven of dit de oorzaak was.
zelfs de hoefsmid is langgeweest om er ijzers onder te zetten en een schokdemper plaatje ertussen. Hij heeft het lijf globaal nagekeken, temperatuur opgemeten in de benen, gevoeld. Niks te vinden.
Nu heb ik vandaag na 3 a 4 weken en af en toe wandelen ben ik vandaag buiten een rondje gaan maken en heb wat stukjes gedraafd tussendoor. Misschien als het een spierkwestie was dat het iets los zou komen. Helaas werd het niet beter maar vond ik een dikke, warme plek op de pees, net onder de knie aan de achterkant.
Omdat ik merk dat ze ook erg last heeft met haar lijf wil ik hier graag iemand langs voor laten komen. Kan iemand mij tips/advies geven over wat ik er het beste bij kan halen en kent iemand ook een goede die mij zou aanraden.
Alvast bedankt!