Ik hou helemaal niet van die medische vragen op bokt maar ben nu wel ten einde raad..
Mijn paard heeft altijd al veel geplast nooit wat achter gezocht tot dat het toch wel erg veel werd. Ik heb 1,5 tot 2 jaar terug daar voor ook de DA er bij gehaald, bloed geprikt en urine laten testen daar kwam niks uit. De DA vond het ook niet zorgelijk verder.
Afgelopen winter heeft hij last gekregen van zijn darmen, DA er bij gehaald die vond het geïrriteerd klinken, DA bijna door de lucht bij aanraking en zelf mocht ik er wel aanzitten. Ik kreeg een zak voer en vitamine korrel. Het voer was van bonpard mobility en de korrel zat in een witte 6kg zak geen idee meer welke(jaja slecht:o )... Het leek iets te helpen, onder tussen zijn we het land op gegaan en is het zo goed als over. Oja omdat hij ook tussen ze voorbenen gevoelig reageerde zou het een maagzweer kunnen zijn..
Nu het volgende, tijdens het poetsen en opzadelen 'wijst' hij met zijn hoofd zowel links als rechts naar zijn buik / lies en daarbij tilt hij zijn achter been op als een hond. Eerst met een leek het nog wel grappig in de zin van oo hij heeft vast jeuk maar nu is het best vervelend en heb ik geen idee wat dit kan zijn. Krabben heeft geen zin, als je ga kriebelen gaat hij trappen hij heeft het trouwens nooit leuk gevonden als je richting zijn koker ga en reageert altijd erg heftig. Is het een omdat ik er in het begin aandacht aan heb besteed een gewoonte geworden?
Ik wil het graag opgelost hebben maar het zijn een beetje vage klachten allemaal. Er hebben 2 verschillende DA naar gekeken en ik ga van hun kunde uit.
Dus ik hoopte dat er hier misschien mensen ervaring mee hebben of een idee? Wil nl niet allemaal therapeuten laten kijken en een was lijst aan probersels hebben om vervolgens nog naar de kliniek te moeten.
Op het moment weet ik niet wat wijsheid is
... Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb gemaakt, ik ben nl niet heel goed in uitleggen van situaties!
ze boven lip, tanden en tong zien dan helemaal zwart...