Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gillbo schreef:Ik zou kijken of ik die er ook onderuit zou krijgen.
Zelf rond lopen op 1 blote voet en 1 slipper kan ook best maar echt fijn is het niet
bruintje123 schreef:Met een ijzer missend rijdt dat toch voor geen meter?
Je voelt dan dat ze ongelijk lopen. Wat ze ook doen.
Of je moet wel een erg zware en dus slechte bak hebben als je het niet voelt.
xchey schreef:goed dan, ik ken ook iemand die na een operatie er een langer been aan heeft overgehouden en geen last heeft.
De aanname dat de bak ongelijk is (is niet zo), en de aanname dat ik het niet zou voelen als mijn paard niet zuiver loopt (ook niet waar).
Maar als jou paard wel ongelijk loopt moet je vooral niet gaan rijden met een ijzer kwijt, dat is het enige wat ik probeer te zeggen. Dat was ook gewoon algemeen bedoeld en ik snap ook niet helemaal waarom dat nu weer persoonlijk op mij gericht moet worden, op mijn bak, op mijn rijtechnisch gevoel. Daar gaat dit topic volgens mij niet over
even op zitten. Dacht stap even een rondje over de baan. Babybeertjes schreef:Mijn paard miste ook ooit eens een ijzer. Ik had net mijn nieuwe zadel en moest er per séeven op zitten. Dacht stap even een rondje over de baan.
Toen gebeurde er iets waardoor hij in galop weg sprong het gras op vloog en onderuit ging. Ik ging er als een raket af en brak mijn sleutelbeen.
Moraal van het verhaal; ik rij nooit meer als er een ijzer af ligt (en zo en zo hou ik ze het liefst ijzerloos)
wss was die met dat ijzer eronder ook op z'n plaat gegaan omdat ijzers gladder zijn.