Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zou dat maar hooguit enkele weken nodig zijn. 0000 schreef:En tapen? Niet de hele hoef inpakken maar even rondom over het ijzer en de onderste rand van de hoef.
Verder zou ik me ook afvragen of het dan niet erg glad wordt langs de slootkant als het zo modderig is, zou het niet fijner zijn om tijdelijk een andere watervoorziening te gebruiken en de slootkant toch even af te zetten? Er van uitgaande dat het nog wel gewoon zomer wordtzou dat maar hooguit enkele weken nodig zijn.
Maar de slootkant afzetten is geen optie. Zit aan twee kanten en is bijna een km lang 

Alice13 schreef:Mag ik vragen waarom je paard iets op de wei om zou moeten hebben?
Regelmatig op de juiste manier bekappen en er voor zorgen dat de gezondheid van je paard op pijl is zou er voor moeten zorgen dat de hoeven sterker worden. Als hij ze er snel onderuit trapt / zuigt in de wei maar je wil hem daar wel houden dan zou ik ervoor kiezen om hem blootvoets te houden. In dikke blub houd hij ook zeker de hoefschoenen niet aan.