Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ocorde schreef:Wij hebben een merrie gehad die breuken aan de bovenkant van haar oog had opgelopen. Ook in de weide, dus waarschijnlijk ook door een trap van een ander paard. De merrie is er niet aan geopereerd, maar heeft wel meer dan een maand bij de kliniek gestaan voor behandeling, juiste medicatie en ter voorkoming van complicaties. Uiteindelijk is het weer helemaal goed gekomen, er is dus zeker goede hoop!
Heel veel sterkte en succes met jouw paard!
Pasha_2011 schreef:Ocorde schreef:Wij hebben een merrie gehad die breuken aan de bovenkant van haar oog had opgelopen. Ook in de weide, dus waarschijnlijk ook door een trap van een ander paard. De merrie is er niet aan geopereerd, maar heeft wel meer dan een maand bij de kliniek gestaan voor behandeling, juiste medicatie en ter voorkoming van complicaties. Uiteindelijk is het weer helemaal goed gekomen, er is dus zeker goede hoop!
Heel veel sterkte en succes met jouw paard!
Klinkt ook heftig! Fijn om te horen dat ze er uiteindelijke bovenop gekomen is!
Welke behandeling en medicatie kreeg ze in de tijd dat ze in de kliniek stond?
En, welke kliniek stond ze?
Heeft ze er nu geen hinder meer van?
Ik hoop dat ze ooit weer wat kan doen, want mevrouw houdt er niet van om stil te staan

Sizzle schreef:Ik ben eerder voorstander van schoonmaken, ik hou niet van zwevende stukjes.
Het lichaam doet het zelf, YES!