Cavalor Show & Shine?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DreamGuide

Cavalor Show & Shine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 10:38

Hallootjes lieve bokkers,

Ten eerste, dit topic heeft niks te maken met de gezondheid van mijn paardje, ze is in op en top conditie, gaat dagelijks met sprongen vooruit in de training, niet te sensibel en niet te lui, ik heb dus niks te klagen daaroven.

Maar zij die mij kennen op bokt, weten vast wel dat ik een beetje een showkoningin ben, als het de gezondheid van mijn paardje niet ten koste komt vind ik het toch wel leuk als ze er prachtig uitziet met een glanzende vacht en een mooie setje op der rug.

Nu kwam ik dit voer tegen, Cavalor Show en Shine, en ik heb wel interesse in de omschrijving om het zo maar te zeggen.
Nu was ik nieuwsgierig naar ervaring van anderen met die voer, wat voor effect had het op jullie paarden/pony's? Had het echt invloed op de vacht, of werden ze er alleen maar heel erg druk van?

Alvast bedankt voor reacties! :D

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:39

Citaat:
Wat voor effect had het op jullie paarden/pony's?

Eh, ja dat was het nou juist, niks :D. Kwam van de subli ponybrok af en er veranderde daadwerkelijk niks. Niet in het karakter, niet in de bespiering of het gewicht, gewoon echt niks.

Citaat:
Had het echt invloed op de vacht?

Nee :). Ze ging er niet ineens meer van glanzen of meer/minder haar krijgen o.i.d.

Citaat:
werden ze er alleen maar heel erg druk van?

Tja, ook niet. Juist niet zelfs, had het idee dat ze met de ponybrokjes meer energie had.

Misschien niet de reactie waar je op had gehoopt, maar het is m.i. een heel simpel voer wat niet heel erg veel toevoegt. Daarbij vind ik Cavalor sowieso erg vitamine- en mineralenarm in vergelijking met ander krachtvoer. Ik denk dat je dan beter naar Horsefood Omega 3 power mix of Marstall cornmuesli kan kijken. Dat doet ook echt wat voor de vacht en de bespiering.