Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tamary schreef:Ik heb vliegenstrips hangen bij mijn pony's (van die plakstroken gewoon van de action) komen ook knutten op terecht volgens mij. Is zoiets + retourenveloppe een optie voor een groter aantal vanglokaties? Want rondzwaaien bij een vastgebonden paard met zo'n groot wit ding kan wel eens problematisch worden. Dat is nl geen standaard training voor veel paarden en mijn oude sok die er misschien relax onder blijft heeft seme die ga ik daar niet mee pesten.
Vergis je trouwens niet hoe rap die krengen wel degelijk steken juist tussen 2 regenbuien door en als er ergens een windstille/luwe plek is, dan zijn ze daar ook bij winderig weer actief. Zit zelf ook wel eens onder als ik laatste uur voor zonsondergang nog op de wei bezig ben en dan vaak juist in die 3min tussen 2 windvlagen door.
Caily schreef:Gok dat mijn paarden dat vlindernet niet zo'n probleem vinden, en visite is altijd leuk. Ik hik aan tegen het elk uur ern kwartier vast staan. Denk dat ze dat niet in dank afnemen, en ik ook niet. Gelukkig zijn het wel brave en rustige paarden dus wellicht als ik ze vast hou op de plek waar ze dan toevallig staan, het al een stuk beter is.