Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shirley schreef:En daar wacht je 2 weken mee?
Hoop oprecht dat ze het nog gaat redden...
Lisanne2015 schreef:Shirley schreef:En daar wacht je 2 weken mee?
Hoop oprecht dat ze het nog gaat redden...
Hoi, je hebt me denk ik verkeerd begrepen. Dit hoort normaal bij de geboorte te gebeuren. Maar gisteren had ze nergens last van en vandaag ineens wel. Ze was 2 weken daarvoor iets minder energiek maar ik dacht dat het aan het weer lag. Ze kon toen ook gw normaal drinken.
Casarell schreef:Een veulen die niet drinkt/kan drinken is een spoedgeval!
Niet gewoon hoofd omhoog en de fles erin.. als ze nl niet slikt kan het in haar longen lopen met alle gevolgen vandien..
Ik begrijp werkelijk niet dat de eigenaar wil wachten tot morgen..
Shirley schreef:Het enige dat je kunt doen is bij de eigenaar erop aandringen dat de dierenarts komt.
Liefst vanavond nog...
Shirley schreef:Ik snap heel goed dat je bezorgd bent, maar meer dan dat kun je nu toch niet doen?
Lisanne2015 schreef:please iemand die enige info heeft zodat ik haar i.i.g. kan helpen. Moet ze warm blijven, in beweging, gw de fles blijven proberen en hoofd omhoog houden?
Lisanne2015 schreef:- Informatie binnen krijgen. (De eigenaar is ook erg bezorgd maar is bang dat hij haar moet afschijven. Dat zou ik niet zomaar pikken) en hulp bieden aan haar (ze heet Kitty) tot ze bij de dierenarts is.
Jolliej schreef:Hoe lang heeft ze het al dan. Want als een veulen te snel drinkt wil het ook wel eens uit de neus komen, dat kan opzich weinig kwaad. Vind het verhaal een beetje onduidelijk, ik begreep ook dat het al twee weken zo was?