Nigel, 8 jaar, staat onder behandeling bij een Natuurgeneeskundige.
Joery (pony van dochter, 24 jaar) heerlijk ongecompliceerd paardje

Joery moest ingeënt worden,dus ik bel met de assistente en zeg dat Joery geënt moet worden, ik sta nog niet bij hun in het systeem met de pony dus zeg dat ik allen bekend ben met mijn eigen paard Nigel.
Geen probleem hoor ik haar zeggen, dan weet ik wie je bent.
Ik laat de DA bellen als ze in de buurt is.
Prima...
Gisteren word ik door DA gebeld en zegt ze dat ze al op locatie is, ik zeg dat ik eraan kom en ze verteld me dat de staleigenaar "hem" al is pakken.
Ik zeg oké en ik rij naar stal.
Kom ik aan op stal, staat Nigel nog op stal... Vreemd...
Zegt ze je wil hem toch uitsluiten voor de slacht? Dus ik grap nog, Ja hij zal wel taai zijn met 24 jaar.
Zegt ze, maar hij is toch pas 8?
Ik zeg:je gaat me toch niet zeggen dat je Nigel geënt hebt? Zegt ze: Ja daar heb je een afspraak voor gemaakt.
UH niet!
Nigel moet pas volgende maand en mag nu niet geënt worden ivm druppels die hij krijgt van de natuurgeneeskundige. Jij komt voor Joery!
Echt ik baalde als een stekker! ik steek heel mijn hebben en houden in dat paard en nu komt er een DA en die prikt hem ff snel! GRRRRR
Ik snap dat hun snel door willen, maar door snelheid hebben ze nu dus wel een fout gemaakt, en ze zou me moeten bellen voor ze naar de locatie kwam, dan had ik duidelijk had gezegd dat ze voor Joery moesten komen. nu was ik overrompeld en ben ik gehaast gaan rijden...
ik vraag me af wat ze met de rekening gaat doen. ik had haar tenslotte niet gevraagd om Nigel te enten.
Eigenlijk best gevaarlijk om je paard te laten prikken terwijl je er niet bij bent... iemand zoiets al eens meegemaakt?

zeer bijzondere reactie dit.
en hoe precies had je in deze situatie voorkomen dat de DA al begon?