Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xSlvna schreef:Een vitamine brokje. Ik geef gewoon sportbrokken als ik er ben, doet ook voldoende als ze geen stoffen erg missen. Mijne is 26, tonnetje rond en glanzend dus ik maak me geen zorgen. Krijgt verder alleen hooi en gras.
xSlvna schreef:http://dier-en-natuur.infonu.nl/dieren/ ... arden.html
Daar kun je eens kijken. Maar waarom wil je het doen? Denk je dat ze te kort komt (is haar vacht dof?)
Ik geef mijn paard 'gewoon brokjes' als ik er ben voor de fun. Ze is gezond en komt niks te kort, dus ik voer haar gewoon een simpele meusli uit de aveve of sportbrok uit de aveve. En dan een kwart tot halve schep als ik er ben. Ze heeft het niet nodig dus ik geef het gewoon als 'lekker snoepje'.
Floortz schreef:Vitalbix, Metazoa, Marstall Force, even googlen waar de meeste vitamines in zitten. Oudere paarden hebben in het voorjaar soms wat meer moeite met de verharing en zo. Je kunt ook wat lijnzaadolie over het hooi gieten.
Dat in combi met een goedkope meusli hoort echt genoeg te zijn. mariasmits schreef:khirshanta schreef:Ik geef mijn pony metazoa, gaat binnenkort over op Marstall Force
Geef je dit elke dag? of kan dit ook 3 keer in de week gegeven worden?
__Suus__ schreef:Ik geef ook Marstall force en ben hier super tevreden over