Ervaringen Calavor Solemate of iets dergelijks?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyz

Ervaringen Calavor Solemate of iets dergelijks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 10:35

Omdat ik alleen oudere topics zie met weinig reacties, open ik toch een nieuwe! :)
Heeft er iemand ervaring met Cavalor Solemate of is er een ander vergelijkbaar product?
Ik vraag het in verband met een paard met dunne/gevoelige zolen en zachte stralen dat snel last heeft van kneuzingen en gevoelig is na het beslaan. Andere tips zijn ook welkom! Alvast bedankt!!

UltimOo

Re: Ervaringen Calavor Solemate of iets dergelijks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:42

ik heb een paard gehad met een slecht achter voetje. ik heb destijds ook meerdere dingen geprobeerd.
merkte zelf meer verschil bij een supplement dat over het voer gegeven moet worden dan iets wat je op de hoef zelf smeert.
ik heb een tijd dit gevoerd van Naf, op aanraden van mijn hoefsmid: http://www.horsefitshop.nl/inwendig/hoe ... 12203.html en merkte echt dat de hoef sterker werd en dat mijn paard veel minder gevoelig op de hoef was :)

Joyz

Re: Ervaringen Calavor Solemate of iets dergelijks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 10:54

Ik geef haar inderdaad ook een vergelijkbaar supplement maar daar zie ik nog geen resultaten van, logisch natuurlijk dat het langer duurt ivm groei van de hoef. Vandaar dat ik zoekende ben naar iets dat haar op korte termijn kan helpen.