Euhm, dat kan een verzoekje zijn voor een consult bij een dierenarts....!
brighteyes85
Geplaatst: 20-04-16 21:58
Van alles. Dat is moeilijk beoordelen over internet zonder foto en/of filmpje en meer informatie. Staat je paard op stal of in de wei/paddock? Met andere paarden ja/nee? Kan je paard een trap hebben gehad van een ander paard?
Het klinkt iig pijnlijk, dus ik zou sowieso koelen en even de DA bellen om te overleggen.
Als je paard op 3 benen staat moet je gister nog de dierenarts bellen. Niet tot morgenvroeg mee wachten, bellen!
Addicty
Geplaatst: 22-04-16 20:18
En, wat heb je gedaan? Hoe gaat het bovenal nu ket het paardje?
Hinnik123
Geplaatst: 02-05-16 07:40
Mijn paard heeft dit jaren geleden ook gehad, toen was het een ontsteking in de achterhoef, ik zou eerst de hoefsmid even bellen en zonodig ook de dierenarts (bij mij heeft de hoefsmid het namelijk opgelost)
ons paard had dit vanaf gisteren ook voor , we zijn ermee naar de kliniek gereden en moest zo snel mogelijk geopereerd worden wegens een breuk. Als ik van jou was zou ik zo snel mogelijk contact opnemen en foto's laten trekken
Ik zou zelf, persoonlijk, even een dagje afwachten. Goed koelen, stappen en vooral met rust laten. Wel op de wei. Kan een klap gehad hebben. Hoe gaat het nu?