sarcoiden of iets anders?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nnniekje

sarcoiden of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 18:36

Dag allemaal,

Gisteren ontdekte ik bij mijn paard wat bultjes op zijn bovenlip. Ik dacht gelijk aan sarcoiden. Mijn dierenarts weet niet wat het is en adviseert aan te kijken of het groeit. Is hier misschien iemand die herkent wat het kan zijn?

Kan iemand mij helpen een foto te upgraden? ☺

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:11

Er zijn hier op bokt meerdere topics over.
Een foto zou wel handig zijn, maar de beste beoordeling kun je het beste door de DA laten doen.
BV, door het nemen van een biopt.

Foto kun je hier plaatsen door op Img te klikken en de foto ertussen in te plaatsen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 08:00

byjou1983 schreef:
Foto kun je hier plaatsen door op Img te klikken en de foto ertussen in te plaatsen.

Daar sla je wel drie stappen over :D

Als je een post schrijft, heb je de optie 'foto toevoegen'. Bladeren op je computer, save foto, en dan op die foto klikken en hij komt netjes in je bericht te staan.

Alternatief is bv een foto van facebook, rechts klikken op de foto, klikken op afbeeldingslocatie kopieren, link in je bericht tussen
Code
[img] en [/img]
zetten. Link dus op de plaats van waar ik 'en' heb geschreven, zonder spaties tussen de img-tags.

nnniekje

Re: sarcoiden of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 05:51

Ik zal het straks even vanaf de computer proberen. Nee biopt nemen raadt de dierenarts me nu nog even af. Hij heeft er nu ook weer 3 bij gekregen in zijn mondhoek. Het zijn echt speldenkopjes, dus we hopen dat het een reactie op het nieuwe gras is.