Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zoe_97 schreef:Ik weeet niet wat dit kan zijn, maar ik zou dit paard niet zomaar in de stal zetten, zo kan ze haar verwonden. Ik zou beginnen met op alle randen iets zachts zoals een soort piepschuim te zetten en eventueel ook tegen de muren iets van oude matrassen en eenextra dikke laag op de bodem. zodat ze zichzelf niet verwond. Desnoods haar buiten in een paddock of weide laten zodat ze ruimte heeft als ze valt.
Ianrowan2009 schreef:Zoe_97 schreef:Ik weeet niet wat dit kan zijn, maar ik zou dit paard niet zomaar in de stal zetten, zo kan ze haar verwonden. Ik zou beginnen met op alle randen iets zachts zoals een soort piepschuim te zetten en eventueel ook tegen de muren iets van oude matrassen en eenextra dikke laag op de bodem. zodat ze zichzelf niet verwond. Desnoods haar buiten in een paddock of weide laten zodat ze ruimte heeft als ze valt.
En om het af te maken het paard in bubbeltjes plastic wikkelen![]()
![]()
Spruit schreef:Slaapt ze ook wel eens liggend? Er is een tijd terug op Bokt een nieuwsbericht geweest dat er veel paarden zijn met een slaaptekort omdat ze simpelweg niet (liggend) durven te slapen. Uiteindelijk kun je dan dit soort taferelen krijgen.
Spruit schreef:Slaapt ze ook wel eens liggend? Er is een tijd terug op Bokt een nieuwsbericht geweest dat er veel paarden zijn met een slaaptekort omdat ze simpelweg niet (liggend) durven te slapen. Uiteindelijk kun je dan dit soort taferelen krijgen.