Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joolien schreef:Is er al naar ataxie of andere neurologische problemen gekeken, en dan letterlijk van kop tot staart?
maar dan was ze super lief. Heel voorwaarts en braaf echt werkwillend en ken dit paardje door en door.
voorheen was t heel hard en gevaarlijk rennen.. daarna ging ze dus stom doen niet opletten en stom der achterbenen wegzetten ik in paniek dat ze iets mankeerde de da gebeld weer kliniek en weer niks...Ninx schreef:Je geeft aan in je profiel dat ze 19 is en niet meer hard hoeft te werken.
Dat je heel gek op haar bent, haar vertrouwen hebt gewonnen, etc...
Maar in dit topic ben je wanhopig en moet ze dus wel voldoen aan je ambities en geef je haar weg als ze niet voldoet.
Dus ik begrijp het even niet meer.
Biljarderen wordt erger wanneer een paard niet correct bespierd is.
Mijn merrie doet dat ook behoorlijk.
Wanneer het bij de vorige eigenaar wel goed ging is het denk ik meer te wijten aan te weinig of niet correcte training. Een ietwat hypermobiel, slap biljarderend paard is wat lastiger te rijden. De oplossing is dan consequent en op een echt correcte manier werken.
Maar wanneer ze van jou toch niet meet echt hoeft te presteren zoals je profiel zegt, en je bent zo gek op haar, dan kun je haar toch nemen als ze is, kijken wat wel lukt en samen een mooi leven hebben toch?
marleen_usar schreef:Hier ook de osteo geweest, van achter soepel niks te vinden. Acupunctuur en alternatieve dierenarts erbij, bekken muurvast. Nu tilt hij zijn benen goed op en zijn krampbeen is over.