Snot!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

visitor0

Snot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 13:40

Ik heb sinds zaterdag een pony *\o/*
maar nu kwam ik vandaag en had ie een hele erge snotneus, gister was zn neus een beetje vies.
Maar vandaag liep het er echt uit, hij ging met zn neus in het zand en dan ging hij heel erg flemen en zn neus ophalen, iig zo klonk het :')
Ik deed oefeningetjes met hem, want hij is pas 4 jaar en moet veel dingen leren :j maar die voerde die normaal en braaf uit.
nu was er een dierenarts maar die rekende 60 euro om er alleen naar te kijken, en aangezien hij zich normaal gedraagd en niet echt last heeft heb ik het niet gedaan, ik zit zelf ook bij een andere dierenarts..
mijn vraag is was zouden jullie doen?
iemand zij al ja het is een nieuwe omgeving etc.
maar ik ben wel een beetje bezorgd
liefs!

Jasmijn159

Re: Snot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:42

Ik denk dat je het antwoord zelf al weet: dierenarts bellen.

Kijk in elk geval even of je pony koorts heeft. Eet en drinkt hij nog wel? Niet benauwd?

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:43

Heeft je pony ook koorts?

Edit: iemand was me net even voor ;-)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 06:56

Wat voor kleur is het? Groen of geelachtig duidt op een ontsteking, daar moet je wel iets mee doen voor het erger of chronisch wordt.

visitor0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 14:52

Jasmijn159 schreef:
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet: dierenarts bellen.

Kijk in elk geval even of je pony koorts heeft. Eet en drinkt hij nog wel? Niet benauwd?

Ben idd naar de dierenarts geweest! Had een hoge huppeldepup ontsteking hij mag nog alles☺ ik kon zn koorts niet opmeten, is nog nooit gedaan bij hem metteen staart omlaag en niks toelaten, de dieren arts lukte het wel

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:54

goed dat de veearts is geweest. Misschien toch handig als je voor in de toekomst handiger wordt met de koorts opmeten. Is belangrijk om dat gewoon te kunnen gezien je het moet weten wanneer een paard koorts heeft!