Gezocht: jouw mening over voerdadvies video’s

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceermens

Gezocht: jouw mening over voerdadvies video’s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 08:51

Hallo allemaal,

Ik ben derdejaars student marketing op de Fontys International Business School in Venlo en loop op dit moment stage bij Pavo Paardenvoer. Voor een onderzoek ben ik op zoek naar de mening van mensen over de huidige voeradvies video’s.

Via onderstaande link kom je bij 7 verschillende voeradvies video’s terecht, nu is mijn vraag aan jullie: zouden jullie deze video’s willen bekijken en uiteindelijk een top 3 willen samenstellen? Waarbij je dan ook aangeeft waarom je voor deze 3 video’s kiest en waarom je niet voor de andere video’s kiest. Denk bijvoorbeeld aan de lengte van de video, de inhoud, is de uitleg duidelijk?, verwacht je iets anders van dit bedrijf?

https://vimeopro.com/pavohorsefeed/pavo-voeradvies

Je zou mij er enorm mee helpen en je kunt er zelf ook nog iets mee winnen! Onder alle reacties mag ik een aantal kalenders verloten! Alvast bedankt voor de medewerking 

Na overleg met de Bokt.nl moderators over dit onderzoek is het toegestaan om dit bericht hier te plaatsen.

Groetjes Joyce

Afbeelding

Arabesk

Re: Gezocht: jouw mening over voerdadvies video’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:24

Eh "wij van wc-eend adviseren WC EEND!"

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:59

Interessant
Hoe bewaar ik voer: voor de beginnende paardeneigenaar misschien zinvol. Voor veel mensen bekenden kost.
Slobber met koud water: onprettige structuur. Ik verwachtte direct een antwoord ja of nee en dan uitleg maar nu krijg je eerst allemaal info, waarbij ik me afvroeg wat het met de vraag te maken had, en pas aan net einde het antwoord. Normaal gesproken had ik het filmpje rap afgezet.
Hoefbevangen: prima filmpje, voor een voerfabrikant nog behoorlijk neutraal ook!
21 jarige merrie: ook zeker niet slecht. Wel vind ik dat ze weinig in gaan op het suiker/zetmeel gehalte van de aanbevolen muesli (die nog lager zou kunnen met ander voer) terwijl ze wel aangeven dat dat zo laag mogelijk moet zijn. Daar komen de commerciele belangen van pavo aardig de hoek om stuiteren. Jammer

Edit de rest:
Paard dat moet afvallen: mooi dat ze hoger ruwvoer adviseren en een verlaging van het krachtvoer. Jammer dat het krachtvoer advies nog steeds erg hoog blijft. Ook hier voel ik de commerciele belangen de overhand nemen, wederom jammer!
Energie zonder hevig te worden: wow wat een hoeveelheden krachtvoer! 3kg per dag (weliswaar netjes verdeeld) vind ik echt bizar! Commercieel..
Ruwvoer: ik mis info over de max tussenpozen zonder voer ivm maagzweren. En dus de boodschap dat ee paard maar kort zonder ruwvoer mag staan. Verder vind ik de hoeveelheid nog steeds laag, maar goed ik voer dan ook onbeperkt.

Algemeen:
mooi dat in het advies een scheiding tussen suiker/zetmeel/eiwit en olie wordt gemaakt. Mooi dat er flink op ruwvoer wordt ingegaan. De filmpjes zijn netjes verzorgd (al kijkt de dame een paar keer naar de verkeerd camera) en de acteurs/experts zeker sympathiek en duidelijk.

Jammer dat ze niks zeggen over hun eigen suikergehaltes, ze hebben genoeg voer dat laag in suiker is en die zouden in een aantal filmpjes zeker een plaats verdienen.
En wat mij betreft de grootste misser: alle paarden in je filmpje staan overdag met mooi weer op stal! Dat is echt een boodschap die pavo denk ik niet wil uitstralen toch? Misschien technisch wel lastiger maar het zou de filmpjes echt qua aantrekkelijk sfeer en ombewuste boodschap verbeteren, pavo voor welzijn en niet alleen pavo voor de sport cracks (met gefrustreerde paarden-zo is bij velen het beeld tenminste van sport cracks die op stal arrest staan).

Joyceermens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 10:26

Arabesk schreef:
Eh "wij van wc-eend adviseren WC EEND!"

Zou je misschien wat specifieker toe willen lichten wat je hier precies mee bedoeld?

Bedankt voor jullie reacties, zouden jullie mij je gegevens willen sturen in een PB? Dan krijgen jullie zoals beloofd een kalender toegestuurd!