Op de site van Kevin Bacon's staan een hoop interessante dingen als:
Citaat:Door hun levenswijze te bestuderen, hebben we een heel natuurlijke oplossing gevonden om ze uit te roeien: een zeep op basis van plantaardige oliën, olie-essences zoals plantenextracten, op een artisanale wijze vervaardigd volgens de goede oude methodes van verzepen.
Citaat:Waarom moeten onze paarden lijden van het bijten, steken, knijpen, en parasitisme van al deze ongewenste insecten?
Simpelweg omdat de klamheid en de reuk van ons mannetje al deze woekerbeestjes voert, vooral als hij vuil is of zweet.
Vanaf nu zal er, om te strijden tegen al de problemen berokkend door culicoïdes ( kleine vliegjes van vochtige weides), bremzen, huisvliegen, eczemen (microscopisch kleine ), motten (zeer besmettelijke schimmels), larven (oorspronkelijk van ingewanden), larven van dikke vliegen, een eenvoudige, snelle, doeltreffende, natuurlijke en niet-giftige oplossing voor onze vriend KEVIN BACON'S ACTIVE SOAP bestaan.
Citaat:Inderdaad, het is niet alleen onze zeep die op een doeltreffende manier al dit ongedierte bestrijdt, maar eveneens beschermt, verstevigt, doet het paardenhaar glanzen door het vergemakkelijken van de ontwarring van deze, en verzekert een perfecte hygiëne van de huid.
Ik heb een merrie met een lichte zomereczeem, een stukje manen van ong 15cm wat ze iedere zomer opnieuw weer wegschuurd. Voor mij te weinig om haar in te dekken, maar teveel om nog lange manen te houden, terwijl ze die voor ze hier kwam altijd had.
Op de site van Hypo Frylân kost een stukje zeep €18,95.
Dit klinkt dan ook een beetje te mooi om waar te zijn...zoveel voordelen voor een relatief lage prijs...Ik hoop natuurlijk dat het zou werken en ben ook bereid het te proberen, maar ben eerst opzoek naar ervaringen.
Dus, wie heeft er ervaring met deze active soap en hoe is deze ervaring? Helpt het echt en is het zo goed als ze op de site beweren?
Ik ben benieuwd!
.
. Vraag me niet hoe ze het voor elkaar krijgt, ze doet t. Gelukkig gaat t bij mij maar om een plekje van een cm of 15, dus zolang ik dat vet hou, ziet het er alleen niet zo mooi uit.