Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
speurneusc schreef:Die zitten met gespen of klitteband en blijven heus zitten is helemaal gevormd naar de hak, ik ken iemand die het altijd bij zijn paard om moest doen met springen en daar bleef het super zitten. als je been beschermers omdoet blijven deze ook goed zitten, als ze maar passend zijn en niet te groot of te klein.
zoek maar eens op google hakbeschermers paard..
Zinzi_jewel schreef:Hij mankeert wel vaak iets .
Ben even nieuwschierig als ik ben naar knappe bonte je berichten gaan terug lezen .
Maar je hebt hem nu 6 maand en bent aan het tobben met hem bijna constant wel wat .
Komt uit Spanje ? Dan zouden zijn papieren zeker kloppend moeten zijn . Dus heeft al een oudere chip zweven .
Heeft op hedel markt gestaan .
Is al als slachtpaard in de handel geweest
En via de Kim bij jou gekomen ...
Als dat allemaal maar in orde komt .
Wb die piephak , die zal wel dik blijven .
Maar als een ander paard erin blijft bijten is t een gebed zonder einde !!
Waarom ben je op heerendonk weggegaan ? Is toch een prima stal , en buitenrijden kan daar prima .
10/15 minuten en je zit in de bossen en anders kleine bossen en paden langs kanaal daar zo
maar daar zijn helaas geen goede uitrij mogelijkheden. Zinzi_jewel schreef:Hij mankeert wel vaak iets .
Ben even nieuwschierig als ik ben naar knappe bonte je berichten gaan terug lezen .
Maar je hebt hem nu 6 maand en bent aan het tobben met hem bijna constant wel wat .
Komt uit Spanje ? Dan zouden zijn papieren zeker kloppend moeten zijn . Dus heeft al een oudere chip zweven .
Heeft op hedel markt gestaan .
Is al als slachtpaard in de handel geweest
En via de Kim bij jou gekomen ...
Als dat allemaal maar in orde komt .
Wb die piephak , die zal wel dik blijven .
Maar als een ander paard erin blijft bijten is t een gebed zonder einde !!
Waarom ben je op heerendonk weggegaan ? Is toch een prima stal , en buitenrijden kan daar prima .
10/15 minuten en je zit in de bossen en anders kleine bossen en paden langs kanaal daar zo
hoop ook dat alles goed komt met hem want het is zo'n goed en lief paard dus wil er ook graag voor hem zijn zodat hij lekker kan otwikkelen ( wat hij nooit heeft kunnen doen) en een lekker blij paard zijn...Jotoma schreef:Jeetje wat naar voor je paard. Je kan naar symptoombestrijding zoeken (hakbscherming, smeersels), maar ik zou de oorzaak weghalen. Dus óf dat paard weg of zelf je paard verplaatsen. In een andere wei of als dat niet kan een andere stalling.
Wat een stress voor je paard als hij steeds vanuit het niets aangevallen wordt.