Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chantalx249 schreef:martine12h schreef:Bij haar is er niks te zien, ik let er wel op!
dan is het waarschijnlijk geen schimmel, want dan moet de andere pony het ook hebben..
zijn het niet gewoon schuurplekken?
martine12h schreef:Maar ik zou dan niet snappen dat ze op de zelfde plek op elke kant van haar neus zo'n plek heeft, en zo ja. waar zou de jeuk vandaan komen?
Koper schreef:martine12h schreef:Maar ik zou dan niet snappen dat ze op de zelfde plek op elke kant van haar neus zo'n plek heeft, en zo ja. waar zou de jeuk vandaan komen?
Dat kan van alles zijn, jeuk is zo'n beetje het meest vage symptoom wat je kan hebben. Mijn ruin heeft vreselijke jeuk gehad omdat hij in zijn huid een reactie kreeg toen zijn lever overbelast was. Maar ook een keer door luis. Mijn merrie (met PPID) heeft jeuk gehad die gelinkt bleek te zijn aan een tekort aan magnesium.
Jeuk kan echt van alles zijn. Daarom is het handig om er een deskundig iemand bij te halen. Niet gaan gokken wat het is.