Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
grijzemuis schreef:Dm als ik het zo lees denk ik niet aan een winterdip. Het lijkt mij niet goed als de eetlust slecht is en hij veel ligt. Er borrelen allerlei vragen op. Leeftijd? Ontlasting? Drinken Hoe gaat dat? Is het tandvlees mooi roze?
Maar ik denk dat je beter even contact kan opnemen met een kliniek.
Ik zou het in ieder geval niet hierbij laten zitten. In ieder geval veel sterkte
Jet schreef:Ik zou zeker nu je meldt dat hij ook dunne mest heeft, drie-vier dagen achter elkaar testen op zand. Drie tot vier bollen ( als hij die heeft, anders zou het mooi zijn als je als hij mest het kan opvangen in een emmer) oplossen en een laag water, in een emmer of in een opvoelhandschoen, een half uur laten staan, eventueel de nog hardere stukken met je handen fijn maken, dan het water voorzichtig afgieten als je het in een emmer hebt gedaan en als er een keer meer dan een theelepel zand achterblijft, kan dat alle klachten verduidelijken, dan is het beginnende zandkoliek.
Komt je paard nog los buiten of staat het de hele tijd op stal? Als het buiten komt, hoe lang en op wat voor omdergrond?