Rondje Educatie “Rugproblemen bij het paard” door fysiotherapeute Solange Schrijer (26 feb. in Ermelo)
Rugproblemen bij het paard zijn een veel voorkomende oorzaak van een vroegtijdige beëindiging van de sportloopbaan van een paard. Docente en fysiotherapeute Solange Schrijer geeft adviezen over het voorkomen van rugproblemen in de training en vertelt over een samenhang tussen kreupelheid, rugproblemen en het toepassen van bepaalde trainingsmethoden.
Het rondje Educatie begint om 19:30 uur. De toegang is € 12,-, op vertoon van uw KNHS-ledenkaart krijgt u € 2,- korting. Wilt u de avond bijwonen? Dan is het raadzaam om u van te voren aan te melden. Voor de Rondjes Educatie is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus reageer snel. Dat kan per e-mail (w.plaisier@knhs.nl) of per fax (0577) 40 17 25.
De avond zal bestaan uit stuk theorie; bv. hoe problemen te voorkomen te herkennen etc. Hierna volgt er een stukje praktijk hoe je met longeren het een en ander kan trainen. Dan zal ik met Oby laten zien hoe je een paard onder het zadel zijn rug kan trainen. Na het praktijk gedeelte is er nog de mogelijkheid om vragen aan Solange te stellen en om wat na te kletsen.
Het is altijd een leuke en vooral leerzame avond ....
Misschien gelijk een idee voor een Boktmeeting
Zou leuk zijn als ze dat soort dingen ook wat meer in de buurt van Den Haag deden... 
) maar ik denk dat dat meevalt.
m'n mailtje was dus wel aangekomen en ze hebben me op de lijst gezet alleen zonder dat te bevestigen. Ik ga dus heen!!!!