Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KimD schreef:Deze pony moet je echt laten castreren, het is sneu voor het dier zelf als je het niet doet. Klophengsten leveren bijna altijd problemen op, niet altijd bij andere paarden maar ook voor zichzelf. Ze weten zich gewoon geen raad met al die hormonen.
Dat wist je overigens wel al toen je je op contract kreeg, stom om dat er niet in te laten zetten. Ik zou kijken of je daar nog iets in kunt veranderen.
Lil_shorty schreef:de datum van zijn castratie staat al vast .
alleen hoorde ik van veel kanten dat er veel gedrag blijft hangen en keek echt op van die gedrag aangezien hij bij ons opende wei heel rustig was.
castratie kost veel geld ,en we hebben de pony met contract dus beetje risico dat als gedrag toch blijft de pony niets voor ons zal zijn en hij dus kosteloos terug moet .
Lil_shorty schreef:KimD schreef:Deze pony moet je echt laten castreren, het is sneu voor het dier zelf als je het niet doet. Klophengsten leveren bijna altijd problemen op, niet altijd bij andere paarden maar ook voor zichzelf. Ze weten zich gewoon geen raad met al die hormonen.
Dat wist je overigens wel al toen je je op contract kreeg, stom om dat er niet in te laten zetten. Ik zou kijken of je daar nog iets in kunt veranderen.
ja maar toen waren we nog van plan hem hengst te laten .
Na vedere info besloten hem toch te laten helpen
Maar goed geholpen word hij wel en hoop dat ze gedag veranderd