Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kiwiwitje schreef:Persoonlijk zou ik ook zeggen opereren. Volgens mij is dat gewoon mogelijk.
Het probleem is, als dat fragmentje niet weggehaald word, heb je een probleem. Alleen vraag ik mij af of er geen serieuze schade al is ontstaan?
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar informatie inwinnen kan altijd natuurlijk. Stuur eens een berichtje naar Equitom. In Belgie. Als er iemand top is met OCD operaties, is hij het wel!
SFranklin schreef:kiwiwitje schreef:Persoonlijk zou ik ook zeggen opereren. Volgens mij is dat gewoon mogelijk.
Het probleem is, als dat fragmentje niet weggehaald word, heb je een probleem. Alleen vraag ik mij af of er geen serieuze schade al is ontstaan?
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar informatie inwinnen kan altijd natuurlijk. Stuur eens een berichtje naar Equitom. In Belgie. Als er iemand top is met OCD operaties, is hij het wel!
Wat bedoel je met serieuze schade onstaan?
kiwiwitje schreef:Hij heeft er last van, anders gaat hij niet kreupelenz dat betekend dat het zeer doet, en dan kan er door beweging dus vanalles beschadigen. Wat daar op kan volgen zijn hele andere blessures. Nu weten wij niet precies waar dat het zit. vandaar dat ik je adviseer contact op te nemen met equitom.
SFranklin schreef:kiwiwitje schreef:Hij heeft er last van, anders gaat hij niet kreupelenz dat betekend dat het zeer doet, en dan kan er door beweging dus vanalles beschadigen. Wat daar op kan volgen zijn hele andere blessures. Nu weten wij niet precies waar dat het zit. vandaar dat ik je adviseer contact op te nemen met equitom.
Het zit in het hoefbeen, ik zal zeker een mail sturen
Bedankt voor je reactie
Liekeeeeee schreef:mijn paard had het ook opeen op de een of andere dag!
mankeerde ook nooit iets.
we wisten eerst niet wat het was.
van alles geprobeerd.
uiteindelijk was de uitkomst dat ze niet meer beter werd, opereren was geen optie omdat ze al 14 was zou te zwaar voor der zijn..
nu de harde beslissing moeten maken der met pensioen te zetten.
want rijden was echt not done!
kiwiwitje schreef:Ja zo ver was ik :p ik bedoelde de locatie op he hoefbeen..
Overigens, als het stukje nog vast zit, is het naar mijn idee geen ocd, maar een breukje?
Liekeeeeee schreef: