NAF D-tox bij (chronische) ontsteking?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ImkeTarek

NAF D-tox bij (chronische) ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 17:41

Hoi.

Ik probeer informatie te vinden over de NAF D-tox, maar kan zowel op bokt als via google maar weinig reviews vinden.

Mijn pony heeft een ontsteking aan de buiten-/onderkant van zijn kaak en is allergisch voor antibiotica, is hier bijna aan onderdoor gegaan. In overleg met dierenkliniek de Lingehoeve besloten te stoppen met de AB en ook geen andere (chemische) ontstekingsremmers te geven.

Helaas komt mijn pony maar niet van de ontsteking af.
Momenteel krijgt hij echinacea purpurea (puur gedroogd) en MSM van pharmahorse door zijn vitamine brokjes en grasmix.

Pony heeft al jaren een iets kwakkelende weerstand. Heeft luis gehad en sowieso veel jeuk en roos.
Een shet die zeker niet dik word van lucht en echt wel zijn extra vitamines en mineralen nodig heeft om gezond in zijn velletje te blijven zitten.

Nu heeft iemand mij NAF D-tox aangeraden voor mijn pony (via NAF vertegenwoordiger ook): Ontgiften, zodat ie makkelijker zijn vitamines en mineralen op kan nemen en zo ook de ontsteking makkelijker zelf natuurlijk kan bevechten.
Wat denken jullie, zou dit iets voor mijn pony zijn, als jullie mijn situatie zo lezen?

(Pony is met regelmaat onder controle van kliniek de Lingehoeve geweest, dus gezondheidstesten of bloedprikken aanraden is niet nodig. Pony is er helaas gewoon zo een die wat extra's nodig heeft..)

Gini

Re: NAF D-tox bij (chronische) ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:04

MD >> VS

dingogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 15:16

Ik heb het gegeven aan een pony die erg stijf was en moeilijk op gang kwam met bijv. Longeren.
Het heeft super geholpen en na een paar weken was hij weer nieuw.

of het ook tegen ontstekingen helpt........ geen idee.
ik zou je vraag voorleggen aan " de paardendrogist" . Die verkopen NAF D tox en geven altijd goed advies.
ook hebben ze veel natuurlijke supplementen waar misschien iets bij is wat helpt voor je pony.

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:00

Ik zou dan eerder kiezen voor voor Colloïdaal Zilver.
Natuurlijk alternatief voor antibiotica, tegen schimmels, virussen, bacteriën en parasieten. Mok, schimmel (Ringworm), eczeem, wratten en andere huidirritaties.
Snij- en schaafwonden, open wonden.

Wil je toch een Dtox kuur geven, dan kies ik persoonlijk eerder voor:
Phytonics Detox comp.