Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Nynke schreef:Mijn Fries heeft het ook helaas en die heb ik afgelopen zaterdag ook van haar sokken verlost. Ze lijkt er blij mee te zijn![]()
Wat ik doe is eerst een aantal dagen consequent met babyolie insmeren totdat het zacht wordt en je het er min of meer af kunt halen (niet dat je veel moeite moet doen, dan maak je meer wondjes), en daarna insmeren met zinkzalf

_Nynke schreef:@Aedema: Ik denk dat dat sebacil is, dat is heel agressief spul maar schijnt ook goed te helpen
In mijn geval doet de zinkzalf goed zijn werk, het droogt het uit terwijl ik niet merk dat mokzalf dat doet.
Heb een tijdje mokzalf gesmeerd, maar dat hielp echt minimaal.. Maar dat kan ook per geval verschillen denk ik!
_Nynke schreef:@Aedema: Ik denk dat dat sebacil is, dat is heel agressief spul maar schijnt ook goed te helpen
In mijn geval doet de zinkzalf goed zijn werk, het droogt het uit terwijl ik niet merk dat mokzalf dat doet.
Heb een tijdje mokzalf gesmeerd, maar dat hielp echt minimaal.. Maar dat kan ook per geval verschillen denk ik!